m@mz Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Lurer på om noen ser flytting på meg og fam. er så spent........... min fd: 301167 mann fd: 191166 Stor klem fra meg...... :-)
m@mz Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 23. januar 2007 Kan se litt på meg? på forhånd takk :-)
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Får opp både ja og nei...ser ut som dere ikke helt vet om dere vil flytte eller ikke..stemmer det?? føler nemmlig det skjønner du )
m@mz Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2007 Joda, vi MÅ flytte pga handikappet datter, ønsker leilighet i et bestemt område her vi bor, ser du mer.....??? Spennende dette....... Takk for at du tar deg tid
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #6 Skrevet 23. januar 2007 fikk en mere følelse for flytting nå ja..men ser at dere ikke kommer til å bo i området..føler at dere må flytte et stykke unna der dere bor nå ..
m@mz Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. januar 2007 Du løvinne, kan det være eldstedatteren min du ser, hun skal flytte for seg selv når resten av familien flytter, hun er litt usikker, men.......hun er 20 år så det er kanskje på tide...... For vi VIL bo her i dette området, har veldig bra nettverk rundt dattera vår her...... Hva tror du, kan det være som jeg tror her.........eller.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå