Gå til innhold

Var på 6 uker kontroll i dag (litt engstelig)


Guttemamma :o)

Anbefalte innlegg

med mini...

 

Han har gått opp fra 3935 gr (fødselen) til 5710 gr til i dag ca 6 uker. Har strekt seg fra 52 til 59.5 cm!! Ikke rart 56 også begynner å bli lite...

Nesten synd de vokser så fort, har jo nesten ikke fått brukt klærne.

 

Jeg snakket med legen om at gullet er så varm, men ikke feber og ofte blir kaldklam. Har vært det siden fødselen. Body og sokker er nok for han her hjemme.

Da sa legen at jeg skulle ta kontakt med fastlegen min og få tatt en crp prøve og urinprøve. Det kunne være en infeksjon eller noe... ble litt engstelig jeg da...for nå har han jo gått sånn i 6 uker!! Han har skreket masse, tror det er kollikk men tenk om det er pga en innfeksjon og at babyen min er syk? Han har blitt bedre på skikingen etter at jeg har kuttet ut diverse mat og drikkevare og begynt med minifom.

Trodde kanskje det var normalt det med varmen for de har jo ikke utviklet temp regulering enda men nevnte det for helsesøster på hjemmebesøket. Ho sa ikke noe om å ta kontakt med legen.

 

Huff, kanskje jeg er en dårlig mor som ikke skjønner at gutten min er syk?

Håper inderlig at han bare er en varm person og at det ikke er noe galt!!

Skal ringe legen min i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner du blir bekymret, men det er sikkert ikkke noe galt. Uansett bra å få sjekket det da.

Du er ihvertfall ingen dårlig mor. Det er jo helt naturlig å tro at når de skriker har de vondt i magen... og at når de er varme så er de varme personer.

Lykke til med legebesøk uansett ihvertfall. Alt er nok bare bra med gutten din skal du se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart du ikke er en dårlig mor:) Legen vil nok bare være føre var, og det er jo bare bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så bra han har vokst da :)

Selvfølgelig er du ingen dårlig mor..... gutten din er helt sikkert bare en varm gutt ;) men det er jo gret å få det sjekka da, da blir du helt sikkker liksom ... slipper å bekymre deg for noe, og det er vel sikkert derfor han ville ha deg til legen også!!!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er helt klart INGEN dårlig mor!!!!!

D kommer til å gå helt fint skal du se. Gutten din er nok bare veldig varmblodig av seg :-))

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!!

 

Var hos legen i dag og fikk tatt noen prøver og de var alle helt fine!!!!

Så da har jeg bare en varmblodig guttunge... mr.hot!

 

Takk for tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...