Gjest Skrevet 24. januar 2007 #26 Skrevet 24. januar 2007 Vi har også slitt mye med søvnen, med unntak av en måned (fra hun var 3-4 mnd) og jeg har ammet 'konstant'. Jeg har vært helt på randen av søvnmangel, fordi jeg ikke klarte å sovne mellom ammingene. Merk klarte! Fordi den siste uken har hun forandret seg. Fra 2-3 amminger i begynnelsen av den uken, og det var jo bra bare det, så har jeg ammet 1 gang inatt og igår natt! Tryllemiddelet mitt den siste uken har vært å kutte ut sukker, iallefall til det minimale... Jeg har lest mange av innleggene dine om søvn og har forstått at du har prøvd alt, men tenkte jeg bare skulle nevne det. Jeg er jo enda usikker på om det faktisk er at jeg har sluttet å spise sjokolade og drikke juice eller om det bare er en tilfeldighet ;-) Iallefall, så ønsker jeg alle dere med underskudd på søvn at dere får oppleve det samme! Jenta mi er forresten blitt 6 1/2 mnd.
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 24. januar 2007 #27 Skrevet 24. januar 2007 Vi hadde en god periode før jul, der hun sovna 22 og sov til 03-04 også sov videre til 8-9.. Men nå har jeg ikke tall på hvor mange nattamminger vi har, og har hatt i snart 3 uker.. helt sykt, eneste som funker nå er samsoving. Hun sover i vugga si fra 22 til første matpause. Og den kan gode være allerede 23:30.... Håper at grøten vi er begynt med nå kan hjelpe litt at det iallefall går ned til 1 eller 2 nattamminger!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå