Gå til innhold

Jeg blir så forbanna

Anbefalte innlegg

Skrevet

på alle som forteller at babyene deres sover rundt. Hehe. Argh! Er desperat etter mer enn halvannen timers sammenhengende søvn.

Jeg blir ikke SÅ forbanna, da. Bare veldig, veldig misunnelig. Sukk, sukk og atter sukk.

Håper det skal skje noe magisk snart. Kan noen trylle? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg på der jeg.... vil så VELDIG VELDIG gjerne sove en hel natt snart, el mange hele netter, håper han sover gjennom snart... 4 mnd siden sist, men han er en sulten liten gutt!!

Kan ikke trylle, men prøver, TRYLL TRYLL!!

Tryller du tilbake el?

Skrevet

*tryll, tryll*

Hjalp det???

Du har ikke prøvd dreamfeeding da? Prøver det selv for tiden... Vet at snuppa våkner ca 1/2-1 time etter at vi har lagt oss fordi hun vil ha mat. I stedet for å vente på at hun skal våkne, så ammer jeg i det vi legger oss mens hun fremdeles sover. Virker som om søvnen hennes har blitt bedre etter det. Dette er noe en kan prøve selv om en gir flaske og ikke ammer :-) Er ikke alle det fungerer for, men sånn er det vel med alle ting ;-)

Skrevet

Sender over noe sovestøv til dere ######### . Hadde ikke gjort noe om lillegutt våknet en gang om natta for mat. Da hadde han kanskje fått opp produksjonen litt. Men jeg nekter å vekke sovende baby på natta så da får han heller få flaske når puppen ikke funker:)

Skrevet

Snuppa mi våkner også når jeg legger meg. Og jeg har prøvd dette flere ganger, men hun sover ikke lengre intervaller likevel. Dessverre! ;)

Skrevet

Min er 8 mnd, og jeg har ikke sovet en hel natt ennå. Men jeg klager ikke, syns ikke det er så fælt jeg. Vi koser oss når han spiser om natten, og så må jeg opp noen ganger og gi ham smukken og trøste når han gråter i søvne og har vondt i tennene.

Skrevet

Så fint for deg at du trives med å stå opp mye om natta. Noen er tydeligvis mer egnet til denslags enn andre. :)

Skrevet

Så kjedelig :-(

*trøsteklem*

Skrevet

...og så er du veldig flink som ikke klager. ;)

Skrevet

Kan ta og føle på akkurat det samme, Dodge. Det er forferdelig slitsomt, og ikke minst frustrerende med slike barn. Alle mine har vært på samme måten, ikke sovet natten gjennom før de var rundt et år.

Når du er våken om nettene, tenk da på alle oss andre som også er oppe og går eller skifter bleie eller ammer eller hva det nå skal være. Tanken om at det er ganske mange av oss trøster meg litt, hvert fall.

Skrevet

:D

Jeg har tenkt tanken, faktisk. Og jeg koser meg veldig med nattammingen, det er henne og meg på vår egen, lille planet i den stille natta. Veldig fint. Og slitsomt :) Det kan jo være begge deler på en gang?

Innlegget var forøvrig ment mest som en spøk. Jeg har ikke lyst til å banke noen av dere som har sovebabyer. ;)

Skrevet

Det har jeg, noen ganger hvert fall... Sånn rundt 03.27, og kanskje også i 04.39- tiden....

Det ER forferdelig slitsomt, men også ufattelig godt. Tenk at vi er den personen som kan tilfredsstille de små kroppene, gi dem fred og ro. Det varer jammen meg ikke mange åra, plutselig en dag er de kjempeflaue over oss og går tre skritt bak oss på fortauet.. (som min sønn på 11 gjør noen ganger..).

Skrevet

vel takk for det :-) har en sove baby men det e nok for vi har bare gitt mme fra fødseln.. så har aldri hatt glæden av å amme...

Skrevet

Var ikke vondt ment...Koselig at du også har en Mathias, det heter han som går tre skritt bak meg også;-)

Skrevet

hehe ja kan vel tenke mæ det skjer her å .. haha.. " mathias , bare vent litt, du har litt gris rundt munn etter pizza. la mamma tørke det bort" hahahaha sikkert VELDI populær da!!!

Skrevet

Hihi. Det han er flau for, er at han synes jeg er så teit når jeg snakker med ekspeditører o.l. Festlig, men husker godt jeg var flau over pappa da jeg var prepubertal og vrang;-) Uansett, et nydelig navn på nydelige gutter:-)

Skrevet

Aga:

Det snodige nå er at snuppa nettopp har sovet i over 3.5 timer, og hun sover enda. Jeg er lettere forbauset. Og jeg har melkespreng. Og jeg er ganske glad. :)

Skrevet

Så bra!Da burde du skynde deg å pumpe deg,og legge deg til å sove:-) Kanskje dette blir den magiske natten hvor alt snur? Krysser fingrene for deg, lykke til!

Skrevet

ja det e vel ikke å komme unna!! huske jo det samme sjøl da!! sikkeli flaut å være me foreldran å handle.. uff det skjer stadi..

e vel ikke den tynneste å da æ å mamma va å handla litt på hjem plassen min så kom vi inn i en klesbutikk. der sto det ei som e nån år eldre en mæ å vel, flott figur.. da sir mamma" æ leite etter ei boksa t trine.. det speller ikke nå rolle om ho like den bare ho passe den.."

å herregud tenkte æ.. det da fan ikke sååå dårlig stelt.. men men

må bare flire av det.. e kanskje et parr år sia.. æ e 24 i år. hjelpes

mathias e kjempe flott navn ja!! å guttan likeså!!! hihi!! :-)

Skrevet

ka man har foreldra til da!! :-)

hehe

ja det va en kjempe flott gutt du har!!! det e bilda av min lille sjarmklomå på mine bilda!

va å henta ut 190 bilda æ skal bynne å scrappe i hannes første album nu!!!!

Skrevet

Aga:

Helt utrolig! Mellom klokka 24 og 5 ammet jeg EN gang! Hun våknet et par ganger likevel, men jeg slapp å ta henne opp. Hun lå bare og klagde litt og sovnet igjen. Halleluja.

:)

Skrevet

Hurra og gratulerer!! Flinke jenta di har noe å lære bort til min bråkebøtte:-) Håper T gjentar suksessen i natta som kommer, og snrt sover rundt hver eneste natt.

Skrevet

Dere som har barn som våkner når dere legger dere:

Har dere prøvd å legge barnet på eget rom??

Her våknet lillegutt når vi la oss og nektet å sove.. Etter noen netter på eget rom sov han hele natten..

Skrevet

Vesle snupp på 3mnd sover hele natta, en sjelden gang i mellom en liten puppeskvett i to-tre tida. MEN hva pokker hjelper det når storebror våkner mellom tre og fire ganger i løpet av natten og står opp halv seks, går rett inn til storesøster og vekker henne. KNURRRR!!!!!!!!!!!!!! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...