Gå til innhold

KORSRYGGEN / MASERIER??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jEG HAR HATT VONDT I KORSRYGGEN NOEN GANGER I DAG, DVS I 20 SEK CA TO TRE GANGER I DAG.

eR DETTE MASERIER?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter

Skrevet

To tre ganger?

Hmmm, jeg har hatt det ca. 55 ganger forrige natten, som varte i 30-45 sek og var ca 1 minutt mellom. Og det var nok bare kynnere hos meg... Selv om jeg hadde mensmurring også. Er bare 33 uker på vei så derfor håper jeg ikke det er maserier som begynner så tidlig. Slitsomt.

Maserier må nok være hyppigere i så fall. Men kan jo være en forberedelse da...på ordentli rier..er jo ikke alle som har maserier...heldigvis.

Skrevet

Kynnere har jeg mye av, men det er jo magen som blir hard da..? Ikke vondt i ryggen vel? Sånn som jeg føler det hele tiden før jeg skal ha mensen vet du.. Skjønner? Men det var jo bare med di gangene i går så det er vel ikke noe spesielt som skjer. Har ikke kjent "murring" i ryggen i dag.

Hva tror du??

Sprekker snart jeg.. orker så vidt å stå opp om morgenen!

Skrevet

noen som vet?

Skrevet

Da tror jeg kanskje maserier ja...

Men må nok komme oftere...Jeg hadde også vondt i ryggen, men gikk over når jeg sto opp og var oppe litt.

Kroppen din gjør seg nok klar nå. Men skal det bli rier må de jo vare lenger og komme oftere og regelmessig. Til og med maserier kan komme regelmessig. Hadde de sist i nesten 3 døgn.

Slisomt...håper du slipper.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...