Gå til innhold

Brio Happy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere som har den? Er den bra? Har vært fint å fått vite fordeler ulemper med den av noen som har den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok ikke så mange som har den ennå, da det ikke er så lenge siden den kom ut i butikkene.

Syns ser ut som en veldig kjekk vogn. Mange som savner bagvogn (simo og brio har tatt de ut av sortimentet), så er jo dette en mulighet. Er jo mindre enn begvogn da. Så kan du kjøpe stoff til sportsvogndelen i en helt annen farge enn bagen, det er jo kjekt! Så føles det som du får en ny vogn. Ellers er jo understellet det samme som blir brukt på brio kombi vognen. Der kan du velge mellom 3 forskjellige understell.

Lykke til med valget! :)

Skrevet

Jeg har bestillt den vognen... Synes den var superfin! Fine farger og kjempepraktisk med det nye kompakte understellet.

Skrevet

Dårlig kvalitet på bagen synes jeg, i forhold til prisen på vognen... Understellet så veldig bra ut, men hjelper liksom ikke når bagen virket så usolid.

Skrevet

Hvordan farge valgte du? Hører det går ann å ha forskjellig farge på babydel og sportsdel. Tenkte på å ta marine-blå i babydel og svart i sportdel. Synes det er greit med litt mørke farger itilfelle den blir fort skitten. Og vi vet heller ikke kjønnet enda. Den oransje syns jeg ble litt for sterk farge etter min smak, men var mange friske farger ja, så bra med valgmuligheter.

HI

Skrevet

Hva er det du synes som er av dårlig kvalitet på bagen? Greit å vite før man kjøper..

HI

Skrevet

jeg tror kanskje det siktes til at stoffet på bagen er festet med borrelås, noe som fort kan bli utrolig slap og stygt. men vognen ser kjempefin ut.

(føyer til at vi likevel valgte den bort, bl.a. på grunn av stoffet)

lykke til!

Skrevet

har hørt om noen som byttet ut bagen, slik at de hadde SIMO BAG og BRIO understell, men vet ikke om det går med den typen, m3n går jo an å sjekke da

Skrevet

Jeg skal dra å se litt nærmere på bagen og også få mer info om vogna, i dag eller i løpet av de neste dagene. Da jeg var og så, var det en ekstrahjelp som tydeligvis nettopp hadde begynt der. Hun visste bla annet ikke forskjell på kombi og duovogn.

HI

Skrevet

Det er ikke så vanskelig å sette på trykknapper om man vil det. En skomaker kan ofte hjelpe med det!

Jeg synes vogna ser kjempekul ut!! Digger de knæsje fargene som rosa, lime, rød :)

Skrevet

Har du link?

Denne vognen har jeg ikke fått med meg :P

Skrevet

En av de beste fordelene med vogna er vel at, nå man legger sammen vogna, så flyttes hjulene innover, dette gjør vogna IKKE så brei i forhold til de classiske typene. De blir altså litt kortere og er ca 3 kilo lettere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...