Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en oth vinterpose til jenta mi på 14mnd men siden jeg venter et nytt barn om 2 mnd må jeg anskaffe meg en vinterpose til.

tenkte kanskje å kjøpe en som er lenger en oth sin.

Har du en god å anbefale??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vu har Oldenwalder (eller noe slikt) FANTASTISK! Den har gullet hatt siden hun var nyførdt. Varer til hun er ca 3 år og har hull til 5-punkt sele.

Skrevet

vi er veldig fornøyd med Lille Viking fra Ajungulak. Brukt siden han var 14 mnd. Den har et skjøtestykke som følger med, så den kan brukes opp til 4-5 års alder. Han sover ute i vogna med den i - 10 grader, som det har vært i det siste..

Skrevet

Har både voksi og odenwalder..voksi er jo fin den, men har du litt smal vogn så er odenwalder mye bedre...den er smal og lang...holder lenge! Og den kan brukes som krabbeteppe for små babyer.

Skrevet

Voksi er helt fantastisk syns jeg:) Har ikke prøvd andre heller da....den krever litt plass i vogna, men har du det er den superduper:o)

Skrevet

Har en Lammy fra Odenwälder, den er veldig god og holder alltid gutten vår varm ute på tur eller når han sover i vogna i barnehagen :-)

Skrevet

Voksipose, uten tvil her også!! Kjempegod og varm, men aldri klam.

Skrevet

Har ikke hatt Voksi, men holdt oss til dunposer. Veldig fornøyd med Odenwalder Babynest. Jeg har på henne to lag med ull ca, og hun er varm når jeg tar henne inn. Nå har det jo vært ned mot 10 minus her vi bor. Bestemor er veldig redd hun skal fryse, så hun tuller babyteppe fra Nøstbarn rundt henne i tillegg, og da får hun nærmest varmeroser i kinna.

Det eneste jeg har gjort som jeg er strålende fornøyd med, var å sy nye selehull. For da fikk tulla posen skikklig godt rundt seg, hvor man snører igjen, og det er godt nå som det er s kaldt. De selehullene er plassert veldig høyt, var jo så alt for mye plass igjen i fotenden, så derfor fikk jeg svigermor til å sy litt med maskinen sin.

Lykke til med valget :o)

Skrevet

Vi har også Odenwalder Babynest til jentene... Er kjempe fornøyd med den... Synest voksi posene virker så klumpete...

Men vær sin smak:o)

Skrevet

Vi har Odenwalder Lammy Xl,den er bare genial føler jeg.God og varm!

Den har lammeskinn i bunnen med hull til seler,dobbel glidelås slik at større barn kan bruke den.Den er super;O)

Søk på Rita Holm på finn.no,hun selger de for 1800; i butikken må du betale 2500;

Skrevet

Voksi uten tvil. Dun kan de fort reagere på.

Skrevet

Jeg er veldig glad i Voksi, men til et så stort barn tror jeg jeg ville gått for fjellpulken sin pose. Minner veldig om en vanlig sovepose. Veldig god og varm og slett ikke så dyr som en skulle tro. Ca 1000 kroner. Finnes i to størrelser.

Voksi kan bli litt kort til et barn som nærmer seg to år.

Lykke til med valget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...