Gå til innhold

JIPPI!!! Ikke høyt blodtrykk! :o)))))


inzaidaz

Anbefalte innlegg

Går på reductil og må bare si: DETTE ER RÅÅÅÅBRA!! :o) Føler endelig jeg har kontroll over maten...ikke at mate har kontroll over meg! ;o) Nå spiser jeg for å leve....jeg lever ikke for å spise! *LOL* :oD Veit ikke om jeg har gått ned i vekt enda....men har bare gått på de i 3 dager så får se når uka er over :o)

Veier nå 98kg....*grøøssss*

Håper å komme ned til 75-80 kg til slutten av mars....skal da på ferie til thailand med min kjæres familie....slik som jeg ser ut nå gruer jeg meg rett og slett...hater kroppen min...huff...

Nei jeg har virkelig tro på reductilen min! :o)

 

JIIIPPPPIIIIII!!!!!!

 

Lykke til alle sammen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette lover godt. Var hos legen og fikk reductil i dag og skal begynne til fredag. Gleder meg, og håper på samme effekt som deg :-) Veier 92,5 kg i dag (172 cm høy), så jeg håper på å komme ned til rundt 65-70 kg før sommeren....Det hadde vært noe det *drømme* Vi kan kanskje lage en tråd her inne hvor vi sier noe om hvordan det går? Kan være motiverende å ha noen å sammenligne seg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruke reductil nå i tre uker. Startvekt 100kg (uff) 1,80 høy.''.

Etter 3 uker -5kg, enda jeg ikke har vært ute å gått en tur engan (syke barn). Gleder meg til jeg begynner å bevege meg for å se hvordAN det da blir,...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg funker Reductil slik at den fjerner alle sult....snaskenhet...og lysten på mat. Det funker så godt at jeg må minne meg selv på å spise!...hehe :oP

Jeg tipper vekten min kommer til å rase nedover....har ikke hatt lyst på snop siden jeg begynnte! Tviler til og med for at jeg blir å spise snop i helga... har rett og slett ikke lyst på :o) Jeg elsker å endelig føle at jeg har kontroll på vekta og inntaket av mat og snop!!! Bare ELSKER det!!! :o)))) Har rett og slett ikke følt meg så vel siden jeg først ble gravid for 6 år siden! Har vært overvektig + - 90kg i 6 år nå....å føler endelig jeg har makten til å gjøre noe med det. Har vært på utallige kurer og slikt, men dette er rett og slett et vidunder middel!!! Det er min reddning!

Jeg går nå å føler meg bedre bare etter 3 dager...selvtillitten min er på topp selv om jeg ikke vet om jeg har gått ned...hehe :oP

 

Ville bare dele min glede med dere! :o)

Anbefaler dette preparatet til alle som føler de ikke har kontroll og har prøvd ALT uten noe varig endring... Kjenner selv den frustrasjonen og belastningen av å være overvektig å ikke føle seg vel i sin egen kropp...å det er en hjelpesløs følelse når man ikke klarer å reflektere utenpå den personen man vet man egentli er.

 

Lykke til alle sammen der ute!! :o))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner som sagt til fredag (i morgen) og planer om å bare veie meg en gang i uka. Så neste fredag får dere høre fra meg om det har gitt noen resultater. Men må virkelig si at jeg blir oppmuntret av å høre hvor bra det går med dere :-) Får bare håpe kulda slipper her på østlandet snart, så vi kan ut å gå noen laaaange turer. Har ei lita snuppa på 6 mnd, så er jo ikke noe særlig å trille mer enn nødvendig når det er -10 eller mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare 2 dager igjen til min veiedag :o))))

GLEDER meg faktisk til å gå på vekta for en gangs skyld...hehe :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg gleder meg til å høre hvordan det går ;-) Jeg er på min dag 2 med reductil og jeg digger det. Det er lørdagskveld, bordet bugner av godis, men jeg har ikke lyst på!!! Disse to dagene har jeg spist fordi jeg vet jeg trenger det, ikke fordi jeg føler jeg må og det er helt himmelsk. Av bivirkninger er jeg ekstremt tørr i munnen og sliter litt med å sovne. Ellers merker jeg ingenting negativt. Jeg håper bare at dette holder seg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 2 kg på 1 uke :o)

Altså veier jeg nå 96kg...hehe. Fortsatt mye....men det går deffinitivt rette veien!! ;o) Jeg også er mye tørr i munnen, men sovingen går helt bra :o) Har regnet litt....å om jeg mister 2 kg i uka så veier jeg 80 kg til jeg reiser til thailand i slutten av mars :o))))) Det hadde vært noe det!!!!! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :-) 2 kg på en uke er kjempe bra! Håper på samme resultat selv. Ikke for å være negativ her, men jeg har lest en del om andre som bruker reductil, og det er vanlig at vekttapet i første mnd er stor og for deretter stabilisere seg og gå ned til ca 1 kg i uka. Så ikke bli alt for skuffet om du ikke veier 80 kg i mars da. Poenget er jo at man går ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo selvfølgeli, hehe :o)

 

Men skal jo trene i tillegg så da håper jeg virkelig på at 2 kg i uka fortsetter en stund.. :oP Hehe! Men kjenner at jeg faktisk har vanskelig for å finne tilbake til treningslysten min... har trent fast i flere mnder...men så knakk jeg nesa og måtte ha et opphold på 1-2uker... :o( Og etter det har jeg hatt vanskelig for å få treningslyset tilbake...

Men begynner på mandag å trene så får vi se om den kommer snikende på igjen i løpet av uka ;o) Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er det jeg håper på...hehe..

Sitter faktisk her å venter på at middagen skal bli færdig...hehe :oP Pleier å kose oss med en sen middag for bare meg å min kjære i helgene ;o)

Så det skal bli godt å spise nå :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*juhu* Snikveide meg i dag jeg , klarte rett og slett ikke å vente lenger. Og nå veier jeg 89.8 kg!!!! Utrolig deielig å komme under 90, selv om det ikke er så langt under da ;-) Dvs at jeg har klart å gå ned 2,7 kg på 5 dager, dvs gjennomsnittlig 0,5 kg om dagen!!!! Regner med at dette er bare noe som opptrer i starten og at ting vil roe seg ned, men du for en motivasjon!!! Veldig fornøyd med meg selv nå:-))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kjempe bra!! :o))))

STÅ PÅ!!!!! :oD

 

Selv veier jeg 96kg nå :o) Håper å komme ned i 95 til neste mandag :o) Vil Også under 90 om ikke så veldig lenge ;o) Hehe! Men tror jeg kommer ned dit i løpet av denn mnden :o)) Er så happy på disse pillene!!! De har forandret hele livet mitt!!! Er i bedre humør nå som jeg ikke har dårlig samvittighet for at jeg hiver i meg for mye...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener. Det er utrolig deilig å ikke gremmes hver kveld for at man atter en gang sprakk. I morgen skal jeg ut på middag og litt vin med noen venninder, vært planlagt lenge, så da blir det vel litt ekstra kalorier, men det får heller stå til. Får legge inn en ekstra treningsøkt på lørdag, så tenker jeg det ordner seg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide meg i dag igjen. Det er jo i dag som er den egentlige veiedagen. Så nå veier jeg 89,2 kg *juhu* Tror nesten jeg må kaste vekta hvis jeg skal klare å bare veie meg en gang i uka jeg.... Hvordan klarer dere det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jeg henger meg på her.

jeg har gått på reducil i to uker nå å gått fra 104 kilo til 98, og er også kjempe stolt:)

mitt mål er å komme ned på ca 75 i løpet av sommeren:)

Jeg må bare si at etter jeg begynte på reducil har min treningslyst steget, så trener nå annen hver dag i 45 min - 1 time. og det føles godt!

 

har heller ikke hatt mye matlyst og har måtte minne meg selv på å spise. tror fortsatt jeg har en del å gå på når det gjelder mat også, for spiser litt feil. men øvelse gjør mester, og blir flinkere og flinkere for hver dag:)

 

har veid meg hver dag, men skal nå gå over til uke veiing,for ble litt panisk npr vektpila sto stille hehe.. så søndag er dagen min:)

 

lykke til alle sammen og ha en fin uke med sunn mat og god mosjon:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at du ville være med oss da Divebaby :-)) 6 kg på 2 uker er jo bare helt supert. Jeg får prøve å gjøre som deg, veie meg kun en gang i uka, for selv om jeg går ned en halv kg fra den ene dagen til den andre, så blir det liksom ikke like stort som å gå på vekta og se minus 3 kg etter en uke ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) det er morro å ha noen som oppmuntrer og som forstår hva man sliter med:)

 

men kommer ikke til å bli lett å veie seg bare en dag i uka, er jo så gøy å se om noe skjer.. men skal prøve å holde meg i sjakk:)))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å lese andres erfaringer med Reduc..

Har begynt i dag, og er så spent på om det funker for meg, bivirkninger osv..

Veier 91,2 og er 166 høy.Håper som dere å være flott og slank (nede på ca 70) til sommeren. Har fått resept på 1 mnd med 10 mg og så skal jeg øke dosen til15 mg påfølgende mnd. Samme for dere?

Kjenner at jeg ikke er sulten, men har måttet minne meg på å kutte ut småspisingen bare av gammel vane. Sikkert litt ekstra nå også, går hjemme med mine to søte små nå grunnet sykdom og da blir det mer kjede og trøstespising og lite mosjon.

 

Etter å ha lest litt her nå får jeg faktisk "go'en" til å gå meg en tur fremfor husarbeid og sofasliting i kveld!

 

Heia oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vitamina.

Ja, har virkelig troen på at dette kommer til å gå veien :-) Jeg har fått resept på 10 mg for 4 mnd og kommer til å fortsette med de med mindre de mister virkningen. Det er jo ikke noe poeng å bruke noe strekere hvis man ikke må.... Så du burde vel se det ann før du går over på 15 mg.

 

Jeg er fremdeles veldig tørr i munnen, men det er egentlig bare fint, for da husker jeg på å drikke mye vann;-) Slet litt med å sove forrige uke, men det er mye bedre nå. Ellers merker jeg ingenting til bivirkninger.....heldigvis:-)

 

Håper du får en fin tur i kveld da, viktig med mosjon hvis man skal få litt fortgang i det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki....da var jeg på vekta igjen. Nå veier jeg 87,5 kg, dvs 5 kg ned på nesten 2 uker. Er veldig fornøyd med dette. I morgen skal jeg til legen for å sjekke blodtrykk og puls, men regner ikke med at det skal være noe problem, for formen er på topp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldige og flinke dere er!!! :D

 

Jeg skal til legen på mandag for å få disse pillene. Gruer meg litt siden jeg syntes det virker som det er vanskelig å få disse pillene. Hvordan er deres erfaring? Hva skjedde på legetimen da dere spurte?

 

Syntes det er litt nedlatende å måtte spørre legen, men formen min er fin og jeg har en bmi som tilsier at jeg har krav på det så noen tips om hva jeg skal si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa det som det var, at jeg trengte hjelp til å komme meg ned noen kilo. Jeg fikk ei datter i juli 06 og blei gravid igjen 3 mnd etter. Var derfor hos legen da og tok masse prøver i november. I romjula mistet jeg i ma og i januar var jeg igjen hos legen, denne gangen for å få reductil. Siden jeg allerde hadde tatt alle prøvene fikk jeg resepten med meg på dagen, men vet at du ellers må vente til de får resultatene. Var ikke noe vanskelig eller nedlatende å spørre om det. Du får sikkert spørsmål om hvordan dietten din er og om du trener noe, og dersom det ikke er tilfredstillende vil du nok få et forslag til hvordan du skal forandre på den biten. Det er kanskje viktig å presisere for legen din at du forstår at dette ikke er noen vidunderkur, at du fortsatt må gjøre en innsats selv, men at du ønsker å prøve dette for å komme igang. Blir nesten det samme som de som ønsker å slutte å røyke, men ved hjelp av nicotin erstattere. Jobben må du gjøre selv, uansett. Lykke til på mandag, du trenger ikke å gå inn der med bøyd hodet, dette kommer til å gå kjempe bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...