*whoopsi* Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Hei!!! Fer en baby i mai, åsso he ej en som e 16 mnd då. Lyt derfor ha ei tvillingvogn so ej slepp å gå å bere eldste mann.Ej vil ha separate rygga, svingbare hjul framme, å ikkje so veldig tung (med tanke på bratte bakka) Helst ikkje so dyr heller!!!! Noken gode tips å erfaringa??
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Jeg har nettopp kjøpt meg Duowalker fra Easywalker, den virker helt super!! Hardbag til baby og sete som kan legges helt ned til søsken. Den er ikke tung, ca 13 kg tror jeg og kun 75 cm bred. De har 30% avslag på Barnas Hus nå! Koster egentlig 8000 med 1 hardbag, nå får du den til 5600 Se mer på easywalker.no
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 jeg kjøpte reflex tvillingtrille ( samme som babytravel og valco baby) delt tak og sving hjul , seperate rygger og lett betalte 2000 kr på tilbud babyen skal jeg ha i softbag , blir 14 mnd mellom mine
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 Må bare si at Emmaljunga City Cerox 360 virker som en super vogn...den skal jeg ha( ikke tvillingvogn da..) Så den i twin utgaven i butikken i dag, den er hvertfall lett, med svingbare hjul foran og har separate rygger...Kan velge mellom hard eller softbag til minsten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå