Gå til innhold

Når sluttet dere å koke vann til mme??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når Kan man gi springvann??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De sier 6 mnd, men jeg kokte både flasker og vann til han var 9 mnd. Den siste tiden har jeg gitt springvann og kokt vann om hverandre. Vet ikke hvorfor jeg "syter" sånn med å gå helt over til springvann, men det er bare slik! Har gitt han springvann i glass innimellom fra han var 7 mnd.

Skrevet

ok, på HS sa dem at det var greit å gi springvann og bare skylle flaskene den dagen dem begynner å putte alt ting i munnen! Min er 8 mnd og jeg koker alt som er av vann,flasker og smokker ennå! Hadde vært deilig å slippe det nå!

Skrevet

Hehe. Men gutten min på 3,5 mnd. har begynt å putte allting i munnen. Tror nok jeg koker flaskene litt lenger jeg:)

Skrevet

jeg kokte vann, smokker, flasker til gutten min var seks mnd, etter det vasket jeg bare flaskene men kokte vann og smokker.

harnettopp begynt å bruke vann fra springen og han er 9 mnd. (koker fremdeles flaskesmokkene)

Skrevet

Jeg kokte det hele perioden jeg. Lunkent springvann er jo ekkelt å drikke da...

Skrevet

Gi aldri lunkent vann fra springen, varme alltid kaldt vann!

Skrevet

syns det er litt ekkelt, jeg...

selvom jeg drikker lunken te, så koker jeg jo vannet først =)

vi har alltid kokt vann på vannkokeren, også varmer vi det opp til passe tempratur hver gang

Skrevet

Trenger bare koke flaskene de første ukene har jeg hørt. Kokte ikke lenge jeg siden jeg tar de i oppvaskmaskinen. Blir jo sterile nok der. Lillegutt har ikke tatt skade av det hvertfall. Sluttet å koke vann når han var 6-7 mndr

Skrevet

Man skal jo koke vannet til mme, selv om man bruker kaldt vann fra springn til vann!!

-Dette har jo noe med både melkebakterier å gjøre, samt at det er mer kos med lunken melk til barnet enn kald.

Dessuten kan det være farlig å gi lunkent vann fra springen til drikke!!! -Masse tungmetaller. Trodde dette var allmennkunnskap jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...