Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 De sier 6 mnd, men jeg kokte både flasker og vann til han var 9 mnd. Den siste tiden har jeg gitt springvann og kokt vann om hverandre. Vet ikke hvorfor jeg "syter" sånn med å gå helt over til springvann, men det er bare slik! Har gitt han springvann i glass innimellom fra han var 7 mnd.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 ok, på HS sa dem at det var greit å gi springvann og bare skylle flaskene den dagen dem begynner å putte alt ting i munnen! Min er 8 mnd og jeg koker alt som er av vann,flasker og smokker ennå! Hadde vært deilig å slippe det nå!
-MtG- Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Hehe. Men gutten min på 3,5 mnd. har begynt å putte allting i munnen. Tror nok jeg koker flaskene litt lenger jeg:)
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 jeg kokte vann, smokker, flasker til gutten min var seks mnd, etter det vasket jeg bare flaskene men kokte vann og smokker. harnettopp begynt å bruke vann fra springen og han er 9 mnd. (koker fremdeles flaskesmokkene)
gerd Skrevet 23. januar 2007 #6 Skrevet 23. januar 2007 Jeg kokte det hele perioden jeg. Lunkent springvann er jo ekkelt å drikke da...
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #7 Skrevet 23. januar 2007 Gi aldri lunkent vann fra springen, varme alltid kaldt vann!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #8 Skrevet 24. januar 2007 syns det er litt ekkelt, jeg... selvom jeg drikker lunken te, så koker jeg jo vannet først =) vi har alltid kokt vann på vannkokeren, også varmer vi det opp til passe tempratur hver gang
SaDa Skrevet 24. januar 2007 #9 Skrevet 24. januar 2007 Trenger bare koke flaskene de første ukene har jeg hørt. Kokte ikke lenge jeg siden jeg tar de i oppvaskmaskinen. Blir jo sterile nok der. Lillegutt har ikke tatt skade av det hvertfall. Sluttet å koke vann når han var 6-7 mndr
rødt&blått Skrevet 24. januar 2007 #10 Skrevet 24. januar 2007 Man skal jo koke vannet til mme, selv om man bruker kaldt vann fra springn til vann!! -Dette har jo noe med både melkebakterier å gjøre, samt at det er mer kos med lunken melk til barnet enn kald. Dessuten kan det være farlig å gi lunkent vann fra springen til drikke!!! -Masse tungmetaller. Trodde dette var allmennkunnskap jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå