Gå til innhold

Kan jeg feste min 14 mnd baby i babybilstol??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er ca 11 kilo og bilsetet går til 13 kilo, men det er jo det setet jeg brukte når hun var nyfødt til ca 9 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så lenge det passer med armer, ben osv så... det må jo være stort nok selv om tyngden passer...

Skrevet

Slik jeg har forstått det så kan de bruke denne bilstolen til du kan se ørene stikke opp når du står bak.... De sa hvertfall det når vi kjøpte vår stol. Men ikke skyt meg hvis jeg er helt på jordet da....:)

Skrevet

Ja, det vet jeg ikke ennå. Får sjekke i morgen når sjåføren kommer med setet. Hvordan vet jeg at det IKKE passer. Hodet bør vel i alle fall være i setet? Slik hun har hodestøtte...

Skrevet

skal ikke sitte vondt og hodet skal være beskyttet... ser med en gang når det ikke passer, varierer fra sete til sete..

Skrevet

Så lenge hodet ikke går over kanten er det jo greit nok..! Men sidebeskyttelsen og komforten i et babysete er jo ikke helt tipp topp da, men funker bedre enn ingenting i hvertfall :-)

Skrevet

Det er ikke langt vi skal kjøre, kanskje 10 minutt, men vil hun skal sitte sikkert uansett... Får se i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...