EJsinMamma Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Ser du noen graviditet på meg? Eventuelt når å hva å om det går bra? jeg er født 110187 Samboer 090275 Ser du også noe bryllup? har blitt spdd gravid alt fra jan til mai, ser du noe annet eller? Å morri sa november.. ( når det gjeld den hadde jeg allerede håpa på fødsel;P )
*Lissi* Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Får ikke opp noe bryllup i år iallfall, kan det stemme? Får graviditet på deg rundt mars. Lykke til!
EJsinMamma Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2007 kjære luremus, det stemmer. Vi sku gifte oss i august men så er det andre som har tatt datoen vår, ( noen bekjente ) Så vi har forskjøvet.. men så sa morri at det ikke ble før i 2009 å vi hadde planlagt 2008 såe.. vi får se.. =) Rundt mars.. okei, for twig gikk opp graviditet ved neste el og det er slutten av feb. å da vil en graviditet komme i mars - stemmer det? Takk takk - ser du kjønn? å hvor mange små vi får ( de som har spådd har spådd 2, men vi vil ha fler )
*Lissi* Skrevet 25. januar 2007 #5 Skrevet 25. januar 2007 får opp at du blir gravid med en gutt nå. Og dere vil få iallfall tre barn. Klem fra
EJsinMamma Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. januar 2007 åh så flott =) Det er ikke noe forandring i når en graviditet er? Jeg har el i dag eller mårn, for den digitale testen slo ut positiv i dag å jeg har fått servert det jeg forhopentligvis trenger.. ( i går å ) Det er ingen mulighet denne mnd? eller... Takk uansett.. får jeg tre barn så blir jeg glad ( viss det er tilfelle så, da har jeg tid å vente )
EJsinMamma Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. januar 2007 dytter litt til, ser du er inne av å til idag =)
EJsinMamma Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 28. januar 2007 jeg har hatt el og ønsker at alt gikk vel, men det har det vel ikke gjort? Følte meg dårlig ( til en viss grad i magen i går ) Men det har ikke festa seg noe?
EJsinMamma Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 28. januar 2007 kjære luremus, må bare dytte litt til jeg
*Lissi* Skrevet 28. januar 2007 #12 Skrevet 28. januar 2007 Heisan! Klart det er håp:-) Er alltid det vet du. Jeg får opp rundt mars, men er jo ikke sikkert jeg har rett. Er som sagt veldig fersk. Har dere prøvd lenge? Jeg prøvde 1 år før jeg vart gravid første gangen. Var så frustrert, men det klaffet når jeg minst ventet det. Lykke til!!
EJsinMamma Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #13 Skrevet 28. januar 2007 åkei, men da må jeg sikkert vente til mars! =) De fleste jeg spurte i oktober sa desember og noen januar.. Den tiden er liksom forbi og nå er det på våren en gang... Vi har prøvd siden august 05. Ble gravid i høst, men mista etter 2 mnd, å måtte til utskrapning. er RH- i blodtype ( derfor må jeg ha sprøyte etter en graviditet - viss ikke så kan det skade de nestebarnene viss de ikke har samme blodtype.. ) å er på 3/4 pp etter sa i oktober.. Løvinnen fikk opp et svakt ja, men det er så vanskelig å stole på sånne svar ( selv om det er det man ønsker å høre ) for det er tatt feil så mange ganger før. Men twig hadde rett når det gjalt el.. Hadde aldri hoppet til køys viss ikke det hadde vært for at hun så at jeg hadde el 3 dager før jeg selv trodde den skulle komme.. Men hun sa 25 og den digitale testen slo ut positivt den dagen.. Trodde selv på den 27/28.. =) Men da fikk jeg en urinveisinfeksjon så twig har værtfall gitt oss en sjans denne mnd, selv om det neppe fester seg noe.. Men takk uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå