Gå til innhold

noen som har planlagt tur i sommerferien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her å funderer på om det kan bli noen tur i år , jeg.. Finner nok ikke det ut før småen er ute men:)

Det må bli en av de to siste ukene i juli- og jeg har termin 23 juni.. kan bli litt knapt- blir småen født 2 uker for seint- er det muligens tidlig å reise med en 15 dager gammel beibi:)

har ingen ersakte ferieplaner da , men tenker på en liten biltur:)

hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har blitt invitert til spania av svigerforeldrene mine men jeg tviler på at jeg føler meg i form og klar til å ta med babyn på fly så tidlig.

har termin i juli og dette er i juli.

Så vi har sagt til dem at de er velkommen hit istede.

Så kan vi ta turen å besøke de til jul.

Da er babyn større og varmen der nede mindre.

Skrevet

Vi blir nok å koser oss hjemme tror jeg. Evt en tur på hytten, hvis jeg ammer.. gidder ikke flasker på en hytte uten strøm!!

Ellers bor vi i nærheten av flere badestrender, så det er nesten som å være på ferie allikevel ;) Pluss at vi kan komme hjem og sove og vaske klær..

Skrevet

Vi vurderer å reise å besøke noe familie som bor 120 mil unna. Pleier å kjøre, men lurer på om vi kanskje skal ta hurtigruten et stykke, så blir det ikke så langt å sitte i bil. Babyen vil være rundt 2 mnd når vi reiser.

Skrevet

Vi vurdere enten en bil tur ned til bergen eller fly.Bor litt utenfor tr.heim så det blir et stykke.Vi får se.Tar det som det kommer. Blir det bil så blir det jo en god del stopper og jeg er ikke så veldig glad i og kjøre/sitti på langt.Men hadde vært koslig og kjørt.

Skrevet

Jeg har termin 26 april og syns det hadde vært koslig med en biltur til sommeren. Hun vil jo være 3 mnd i slutten av juli. Men har jo aldri hatt baby, så vet ikke om det er så greit å kjøre så langt, men vi finner nok ut av det :)

Skrevet

hm,, eneste planlagte turen her er turen til sykehuset, gitt!

Og så håper vi på å benytte oss av foreldres gjestfrihet og ta noen rolige vestfolddager, kanskje en og annen tur på stranda med barnevogn.. Utover det blir det nok ikke store greiene nei..

Får ta en ferie til jul, om vi har råd, evnt blir det neste sommer. Hjelpes, da har vi jo en ettåring allerede!

Skrevet

jeg har termin 17.juli...

jeg tar meg ut to uker i slutten av mai... da vil jeg på en liten tur iallefall...

ellers blir det bare hjem til mamma tenker jeg...

Skrevet

Vi skal besøke fam til sambo (laaaangt unna) og på Hytta og en tur til Dyreparken i Kristiansand. Fordelt på hele sommeren (frem til august-sept) og med masse hjemmetid i mellom.

Skrevet

Jeg har termin 12 mai, og vi tenker litt på å ta en liten bilferie til Danmark. Vet ikke hvordan det er å kjøre langt med baby.. en ting er i allefall sikkert, det er lettere med en på 2 måneder enn en på 14. Så vi benytter anledningen i år, mens vi kan.

Skrevet

jeg har termin i august,men har fått beskjed om å holde mæ nært sykehuset i hele juli å.æ har hadt to fortidligfødsler så,sykehuset trur d blir en slik fødsel til.har planlagt å hive campingvogna på bilen å dra en liten tur :) ungene har jo så løst å dra på campingtur.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...