Lykkeligmammatiltre Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 kan du spå meg? aldri blitt spådd av deg før... Når vil jeg bli gravid igjen? hvor mange barn vi vil få, og kjønn på barna? kan du se jobb på meg fremover? På forhånd: tusen takk! jeg er født: 25.07.1983 mannen: 26.01.1982 håper du kan:)hadde blitt så glad
Lykkeligmammatiltre Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 23. januar 2007 vær så snill, snille du:)
nattinatt Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Hallo Det kan eg veit du.Dere prøver ikkje no eller? Eg får nemlig opp graviditet neste år eg,på denne tida her.Eg får opp fire stykker,jente neste gang.Ser ut som tre jenter,og ein gut.Eg får opp noko endringer i jobbsituasjonen i april eg.Masse lykke til då.Klem til deg
Lykkeligmammatiltre Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2007 å nå ble jeg glad:) tusen,tusen takk:) nei vi prøver ikke nå... vi har en liten jente på 1.5 nå, så vi tenke vente litt...hørtes perfekt ut å bli gravid neste år da. Flere som har spådd som deg, jente neste gang, og fire tilsammen:)..dette er så gøy:) håper det er riktig:) hvordan spår dere egentlig, med kort? det er en som har spådd tvillinger til slutt...du spådde ikke det eller? kan du se når vi får de siste da? bare hvis du orker... dette hørtes kjempe fantastisk ut da:) tusen takk for at du ville spå meg..kjempe spennende er dette! stor klem:)
nattinatt Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 He he,så artig då!!Nei eg spår med hodet,og det som dukker opp.Eg teller med pendel.Får opp 2011,og det kan sjå ut som at det blir tvillinger ja.Lykke til.Klem
Lykkeligmammatiltre Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. januar 2007 ååå tusen tusen takk skal du ha!! nå skal jeg slå meg til ro her tror jeg...en annen også spådde de siste i 2011,så rart...:-)..hihi :-) stor klem igjen:)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå