mamman til flere Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 ..eller gode tips på hvordan fremkalle kynnere/modning. Legene vil gjerne sette meg i gang pga en unge som snurrer rundt hele tiden, men to ganger har det blitt utsatt pga at det er så umodent. De tør ikke sette modningskur pga at de ikke vet om ungen ligger i ro så lenge... he he... Sånn kan det gå.. Så, TIPS!!! Please!!!
cec26 Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Bestill time til modingsakupuntur... da blir det nok fart i sakene:)
mamman til flere Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2007 Hvor får man gjort det? Gjør alle akupunktører det, eller er det sykehuset?
cec26 Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Kommer litt ann på hvor i landet du bor? Osloområet eller? Jeg skal på min første time til fredag... er i uke 36... søk på gulesider.. skriv akupuntur.. også ta en ringe runde i morgen... de fleste akupuntører setter nåler for modning:)
mamman til flere Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2007 Ok. Får ta meg en ringerunde.... Vil gjerne være "klar" om ei uke, for de vil gjerne ta vannet da...
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 23. januar 2007 #7 Skrevet 23. januar 2007 Har du prøvd å modne med den naturlige metoden? Sex morgen og kveld i tre dager ligg i ro etter mannen har kommet slik at spermer får jobbet med mormunnen. Sperm inneholder det samme som gelen som de bruker på sykehuset. Få orgasme det får livmoren til å trekke seg sammen og presse på mormunnen det gir ofte kynnere og kan gi rier. Lykke til, håper det går fort for deg å bli moden.
snartmammapåny Skrevet 23. januar 2007 #8 Skrevet 23. januar 2007 mine selges billig!! Bare å komme å hente!
mamman til flere Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. januar 2007 Kan du ikke sende de til meg pr mail? Legen anbefalt meg å få fart på kynnerne...lett å si når jeg ikke kjenner noen enda...
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 23. januar 2007 #10 Skrevet 23. januar 2007 Kynnere gis bort her.....en stor dose...har dem hele døgnet så du kan få så mange du vil...
Camz Fødeklar Skrevet 23. januar 2007 #11 Skrevet 23. januar 2007 Hvor mange ganger er det meningen man skal gå til sånn akkupunktur før det skjer noe?er det meningen å sette igang fødsel eller bare modne?virker det?
Camz Fødeklar Skrevet 23. januar 2007 #12 Skrevet 23. januar 2007 Jeg er så egoistisk at jeg vil beholde mine kynnere for meg selv for jeg vil føde nå.... Overtar gjerne noen rier hvis noen har, hi hi
mamman til flere Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #13 Skrevet 23. januar 2007 ok da..bare vær sånn.... heldige du som har kynnere, vil også ha noen! og helst rier også!!!! Tenk, at en kan gå å ønske seg smerte???????!!!! Merkelige greier...
Camz Fødeklar Skrevet 23. januar 2007 #14 Skrevet 23. januar 2007 ja, det er rett, men tenk hva man får etter smertene, det vakreste i hele verden pluss man får kroppen for seg selv, he he
mamman til flere Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #15 Skrevet 23. januar 2007 å, det skal bli deilig med begge deler... men tenk å få magen for seg selv!!! Det skal bli deilig!!!!!!!! Gleder meg til den lille ligger ved siden av oss i stedenfor at den bøller med invollene mine...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå