Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Siden jul har gutten vår på 3,5 mnd begynt og våkne på natta... Fra han var 5 uker sov han over natta, sov 14 timer i strekk. Vet ikke helt hva han våkner av/for nå.. Jeg tror egentlig ikke han er sulten, men han roer seg ikke på soverommet før han får mat.. Men han kan roe seg hvis jeg tar han med på stua.. Men synes det er en dårlig vane og ta ham med dit for og roe ham. Skjønner ikke hva det er. Han raser skikkelig, det bruker han aldri og gjøre. Våkner 3-5 ganger per natt... Noen andre som har barn som har begynt likedan? Tips mottas med takk...
♥maxen min♥ Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Har ikke så veldig mange tips å komme med men, vår lille har vært sånn siden han var 3 mnd, er 6,5 mnd nå og spiser 2 ganger om natta. Har blitt bere for tidligere var jeg oppe mellom 4-8 ganger om natta.Begynte å utsette måltider og det hjalp litt. Ellers har det hjulpet litt med kosing og lunkent vann. Også har jeg en setning vi sier "nå er det natta, nå må du sove", om man fortsetter å si dette mens man koser de lærer de ordene å kjenne og forbinner de med trygghet, hørte det av en søvnekspert på frokost tv el noe. Kanskje bare fortsette å gi litt mat, så går det seg nok til etterhvert, sel om den perioden er litt slitsom da.. Vet ikke om det hjalp noe, men håper det løser seg snart!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå