julipia-06 Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 på rundt 6 mndr. koker dere vannet først? Og hvor har dere det stående? I kjøleskapet blir d vel for kaldt? Eller er det greit for baby å få kaldt vann?
♥maxen min♥ Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Har vanndispenser på kjøleskapet, vannet går gjennom filter, og han får enten derfra el vann som har kokt i vannkokeren som har blitt kaldt.
mammsen06 Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 har det stående i rommet. i Romtemperatur. Eg koker det først. Men kan vel snart slutte å koke vatnet no sikkert..
rødt&blått Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Jeg sluttet å koke det da snuppa var 5 mndr, for da begynte hun å åle seg rundt på gulvet.. Regner med at de fingrene hun suttet på da var mer møkkete enn vannet fra krana! Ble ikke syk ihvertfall..
Håp. Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 Koker vannet i vannkoker, heller det i flaskene hennes og avkjøler det i vannbad. Så blander jeg i malt og mme-pulver, rister det og setter i kjøleskap. Lager to eller tre flasker av gangen. Lar det ikke stå å avkjøle seg selv på benken. Tenker at det blir mye bakterier da... Sikkert jeg som er overhysterisk :-)
Skorpion Skrevet 23. januar 2007 #7 Skrevet 23. januar 2007 Kan jeg spørre hvor tid dere begynte å gi vann?
Stratos med 3 barn Skrevet 23. januar 2007 #8 Skrevet 23. januar 2007 Jeg tok dette opp med hs i dag. Min er 4,5 mnd og da kunne man ta vann rett av springen å gi. Kunne godt prøve med kopp også Men vannet bør ikke være iskaldt - kan gi halsvondt, så jeg setter vannet på benken litt så det får romtemp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå