Gå til innhold

Favoitt tv-serie?


♥Tiny

Anbefalte innlegg

Som den tv-slaven jeg er ser jeg jo masse på tv på kvelden :) hihi...

 

Men jeg bare MÅ ha med meg CSI på tirsdager ellers er det litt så som så hva jeg titter på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var jo emne forrige tirsdag - og det er fortsatt "Greys";-) Ikke mye tv-slave ellers - men fredagskveldene er koselige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Greys! Og må si meg enig med CSI. Er litt sportsidiot og er veldig fornøyd med håndball-VM tiltross for tapet igår... Liker også skiskyting!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte Greys, så vel de to første episodene. Men så har det blitt slutt på TV-tittingen min. Tenkte å kjøpe meg Greys på DVD. Husker at med Karsten var jeg "lenket" til sofaen de første 6-8 ukene. Når jeg får neste baby skal jeg sitte i sofaen og se på alle sesongene av de seriene jeg ikke får sett nå!! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prison Break, bare så dumt at det er pause fra tv-skjermen! Jeg er helt hekta når det gjelder den serien... Og så er jeg en av de som fortsatt liker LOST - så sesong 1 og 2 i maraton før sesong 3 begynte, har ikke fulgt med den tidligere. Og har begynt å følge med på the O.C i reprise... Hmm... jeg er jo egentlig ingen tv-slave...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greys er favoritt serien, må også få med meg Mord & mysterier på fredagskvelden. Er nok en tv-slave jeg også, så dvd-opptakeren er min beste venn...hehe.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...