Gå til innhold

Er det bare meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen sa pappa først, er jeg helt syk når jeg ble litt skuffet. Hadde håpet at det skulle være mamma da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei du er ikke helt syk.. :)

Men du kan jo også vite at papapaapa lyden er lettere for babyer å lage enn mammma lyden ! :o)

Skrevet

Og det er kjempekjekt når han roper Pappa når han våkner om natten;-) Trener som en helt, jeg!

Skrevet

Ja, du er helt syk..

Hilsen pappa

Skrevet

føler med deg, håper på mamma først her oxo... er alenemamma med gullet, derfor:) tvitvi*****

Skrevet

Han sier pappa først fordi du sikkert er hjemme hele dagen og prater masse om pappa :) Bare koselig det da!

Skrevet

Jeg håper hun sier pappa først når han er hjemme.. han går glipp av så mye ellers grunnet mye reising i jobben, så hadde vært kjekt for han.

Hun lo første gang til han, på selveste farsdagen. Han stelte henne for kvelden, og plutselig ropte han på meg at hun lo:-) Det synes jeg var så kjekt - at han også får med seg noen "første-ting"

Jeg hørte det like etter og ble kjemperørt :-)

Han er den som får henne til å le mest, men jeg har andre ting som ikke han har, så det er helt greit. Kjekt de får sin egen kontakt:-)

Skrevet

Da jentungen min, som nå er 9 år, var liten, bare noen mnd. var papapapapa det første hun sa, mammama var faktisk nr 3. Min bror som den gangen var kun 8 år, var det andre hun sa. selv om det ikke ble helt riktig. hun sa bapit, han heter bhavpreet. ikke akkurat verdens enkelste navn å uttale for en liten baby

Nå trener jeg kun mamma. Jeg snakka nok litt mye om pappa den gangen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...