Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Sønnen sa pappa først, er jeg helt syk når jeg ble litt skuffet. Hadde håpet at det skulle være mamma da...
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Nei du er ikke helt syk.. Men du kan jo også vite at papapaapa lyden er lettere for babyer å lage enn mammma lyden ! )
tre små:-) Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Og det er kjempekjekt når han roper Pappa når han våkner om natten;-) Trener som en helt, jeg!
*toppris* Skrevet 23. januar 2007 #6 Skrevet 23. januar 2007 føler med deg, håper på mamma først her oxo... er alenemamma med gullet, derfor:) tvitvi*****
Stratos med 3 barn Skrevet 23. januar 2007 #7 Skrevet 23. januar 2007 Han sier pappa først fordi du sikkert er hjemme hele dagen og prater masse om pappa Bare koselig det da!
TurboPrinsessen:-) Skrevet 23. januar 2007 #8 Skrevet 23. januar 2007 Jeg håper hun sier pappa først når han er hjemme.. han går glipp av så mye ellers grunnet mye reising i jobben, så hadde vært kjekt for han. Hun lo første gang til han, på selveste farsdagen. Han stelte henne for kvelden, og plutselig ropte han på meg at hun lo:-) Det synes jeg var så kjekt - at han også får med seg noen "første-ting" Jeg hørte det like etter og ble kjemperørt :-) Han er den som får henne til å le mest, men jeg har andre ting som ikke han har, så det er helt greit. Kjekt de får sin egen kontakt:-)
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 23. januar 2007 #9 Skrevet 23. januar 2007 Da jentungen min, som nå er 9 år, var liten, bare noen mnd. var papapapapa det første hun sa, mammama var faktisk nr 3. Min bror som den gangen var kun 8 år, var det andre hun sa. selv om det ikke ble helt riktig. hun sa bapit, han heter bhavpreet. ikke akkurat verdens enkelste navn å uttale for en liten baby Nå trener jeg kun mamma. Jeg snakka nok litt mye om pappa den gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå