Gå til innhold

Noen som har lest boka "sove hele natta"


Sanna&Simen

Anbefalte innlegg

Eller noe sånt tror jeg den heter. Er det lurt å invistere i? Tror egentlig det begynner å fikse seg selv her da, men. Simen sov fra 20.30- 0130. pupp. og så sov han til 0800.For håpe det gjentar seg ikveld! Utrolig deilig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en sånn annen "sove-bok", husker ikke hva den heter. Jeg syntes i hvert fall ikke at jeg ble så mye klokere av den, har lært minst like mye av å lese her inne på DIB... Tror at alle barn er forskjellige når det gjelder søvn. Noen tror på "skrike-metoden", andre ikke, mens noen gjør en mellomting. Synes man får masse gode idèer av å lese her inne, jeg! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest deler av den, den er helt grei, men føler at jeg har kommet like langt med sunn fornuft.(Det skal nevnes at jeg ikke klarer å få snuppa til å sovne på dagtid, men hun sover godt om natta, ikke prolbem med legging). Den tar opp både den tøffe skrikekuren og den litt mildere kuren, så den gir jo et valg. Hvis du er en skikkelig bløting, har Elisabeth Panthley(?) skrevet en bok om No-Cry Sleep Soluttion, men den la jeg fort vekk, mest fordi jeg var lei av å lese om hvordan folk mente jeg skulle behandle ungen min!

 

Er du sikker på at det ikke bare er et spørsmål om mat, når han våkner? Nå vet ikke jeg noe om din situasjon da. Hørtes i hvert fall ut som en behagelig natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...