Sunniva- og Majamamma Skrevet 23. januar 2007 #1 Del Skrevet 23. januar 2007 Har vært fint lite på nett siden før jul, for pcen min gikk i golvet :-( Nå er den reparert, så jeg er endelig på nett igjen! Bra med Jenny??? Hun er vel (regneregne) to måneder nå? Her går det bra med det meste, men vi har slitt og sliter fortsatt med kolikk. Nå er det bare sjarmøretappen igjen, for hun er over elleve uker og har heldigvis bare ettermiddagen og kvelden nå som hun skriker en del. Ofte er hun bare urolig, veiver og kaver og vil helst bæres hele tida. Sovner (utmattet) rundt midnatt, og sover til 6-7 - får pupp og sover videre til 10. Sånn får vi heldigvis hentet oss inn igjen, så vi skal ikke klage. I jula var det dager med tolvtimersøkter sammenhengende, og det var for jævlig, for å si det rett ut. Stakkars liten, og stakkars oss :-( Men det er mye kos også, hun er utrolig blid og søt når hun ikke har vondt - og har nå begynt å leke med babygymmen og bruke hendene til å gni seg i øynene o.l. Hun følger ivrig med på storesøster, og blir kjempeglad når hun kommer bort til henne. Storesøster er en del sjalu, ikke så rart siden babyen gråter så mye og krever en del. Men stort sett er det stas med lillesøster, heldigvis! Håper alt er bra med dere, og at du koser deg. Husker at jeg syntes alt ble så mye enklere etter at Sunniva var blitt 4 mnd - da var det bare kos!! Gleder meg til Maja kommer dit :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7915081-november-kab-er-du-her-tro-samme-som-sm%C3%A5troll-0-1/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 23. januar 2007 #2 Del Skrevet 23. januar 2007 er her jeg vøtt... svarte deg inne på småtroll 0-1 år jeg:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7915081-november-kab-er-du-her-tro-samme-som-sm%C3%A5troll-0-1/#findComment-7917253 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå