Gå til innhold

noen som vet


bobobaby+Lucas og Nathalie

Anbefalte innlegg

om man får med bilde fra innvendig ul? sambo reiste på sjøen i dag. jeg skal på tidlig, innvendig ul. hadde vært fint å få et bilde. så kan han få se også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!!

jeg fikk to bilder!spurte om d å da,så vet ikke om man får automatisk,men si du har lysst på så samboeren din også får se,da får du helt sikkert:)

gled deg,det er så hærlig å se hjertet banke!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. kjempe flott. ja OM hjertet banker. er så nervøs for det. ikke det at jeg tror jeg har noe spes grunn til å være nervøs. men dette barnet er så etterlengtet. og jeg er så redd for at det skal skje noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei bobobaby.

 

Siste gangen ( når hjerte banket) fikk jeg med meg UL bilde med meg hjem. Og det var i uke 8. Jeg var på Riksen.

 

Gled deg, det er spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg gleder meg sånn at jeg vet ikke vilken fot jeg skal stå på. er så glad for at vi ikke finner ut av når jeg har termin. så jeg slipper å vente til mars med å få se han for første gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde det på samme måten,vi har ventet leeeenge på denne spiren...greide ikke slappe av i det hele tatt første tiden,men når jeg så hjertet banke,roet jeg meg mange hakk,hehe!

lykke til!jeg er sikker på det er liv med deg å:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for det. ja kommer nok til å slappe mye mer av, hvis og når jeg ser at hjertet banker. legen turde ikke å lytte etter hjertet på første kontroll. sånn i tilfelle jeg ikke var kommet så langt. var skuffa da. men er egentlig glad for det nå. for tenk om hun ikke hadde hørt noe. DA hadde jeg bekymret meg DA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor langt på vei er du nå da?

jeg er 8+2 ,var på ultralyd når jeg var 6+3 og om to uke skal jeg til 1.kontroll med fastlegen min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj!

da ser du sikkert litt mer enn hva jeg så ja:)

så spennende da:)

ser sikkert at det e en baby,jeg så bare en liten hvit klump som banka jeg,hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja blir spennende. har nettopp sagt til sambo at jeg kanskje får med bilde. da scanner jeg det inn på dataen og sender det på mail til han. han kan nesten ikke vente han heller. : ) han hadde lyst til å være hjemme nå. men men... skal på ordinær ul i mars. da er han hjemme ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,vist du er 11-12 uker på vei så kan de se det på vanlig ul også,det gjorde jeg siste gangen:)) så allerede da at han ble lik pappan sin,hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. men det er jo akkurat det vi ikke vet. om jeg virkelig har kommet så langt. så da er det vel tryggest å få innvendig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...