Gå til innhold

Hva synes dere om dette???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan se bh til jenta mi fra der jeg jobber. Hun er litt over ett år. Hun er ikke akkurat den som løper omkring selv om hun går bra. Hun blir sittende mye på rumpa. Liker ikke helt å tenke på at hun sitter på rumpa i 45 min. Det må jo bli kaldt, selv når det er noen plussgrader. Svigermor likte det ikke og mente det var farlig å sitte slik ute, men jeg vet ikke om hun har rett eller overreagerer. Jeg vet at dem som regel ikke lar henne sitte slik så lenge, men burde jeg si at hun helst ikke skal sitte slik i det hele tatt?? Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok ikke likt det om jenta mi hadde sittet på rompa i 45 min ute, det må jo bli veldig kaldt. Men om hun sitter litt, bæres litt og går litt rundt (at det varierer) så hadde jeg kanskje ikke sagt noe på at hun satt i ro deler av utetimen. Viktig at hun har gode klær hvertfall, så tåler de å være i ro en liten stund uten å bli kald.

Skrevet

Ja, hun har gode varme klær og jeg tror ikke hun sitter slik hele tiden. Jeg håper virkelig ikke det hvertfall... Jeg er jo veldig fornøyd med bh hennes, men blir litt bekymra når svigermor reagerer slik.

Takk for svar=)

Skrevet

Har hun ReimaTec dress? Isåfall er det jo varmepute i rompa, hehe..Kom bare til å tenke på det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...