Gjest Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 hva gjør jeg nå da, for jeg tror lille mor har dte nå.... hun er kjempe forkjølet og slapp , og varm og litt dårlig matlyst.. men når hun først er våken så får jeg jo fin kontakt så det er ikke det at jeg har noe panikk eller noe.. men hvis de ikke skal ha feber så....
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Kan du ikke måle tempen hennes da?? Så ringer du bare legevakten å hører hva dem sier Går nok helt sikkert fint
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Jeg har også hørt at de under 3 mnd ikke bør ha feber. Ta en tlf til legevakten du!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Da vil de nok ha dere ned på legevakten, jeg ringte de da lillegutt var 8 uker, da var han så tett i nesen og utilpass. Fikk ikke tatt tempen hans hjemme da det var noe galt med tempmåleren, da ba de oss komme ned, da så små babyer helst ikke skulle ha feber. Vet ikke hvorfor, og det er sikkert ikke noe å bekymre seg for, men da blir de nok bare ekstra passet på.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 de blir lagt inn om de er under 3 mnd og har feber
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #6 Skrevet 23. januar 2007 nå har jeg sendt pappan ut for å kjøpe termometer, vårt var øderlagt, så da får jeg se, så ringer jeg legevakten når jeg vet! takk for svar alle sammen!
SuperGlad Skrevet 23. januar 2007 #7 Skrevet 23. januar 2007 snuppa hadde feber da vi var på barsel men de sa ikke noe på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå