Gå til innhold

Marsipankake for å feire halvt års dagen!!


tre små:-)

Anbefalte innlegg

Men det var nok mest for å feire Farfar som ble 73 idag;-) Og lillemor fikk ikke smake, engang!

Tenk at lillemor er blitt så stor, hun vokser for fort for meg, skulle jo være minstebabyen min lenge! Snart er hun 13 og ber om mer lommepenger;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes jo også tiden flyr for fort, men jeg kan i hvert fall trøste meg med at han er førstemann. Så jeg håper å få flere små som jeg kan kose meg med etter hvert... Men vips, så er de vel tenåringer alle sammen, ja! :o)

 

Du skal se at du får lyst på en liten attpåklatt å kose deg med om noen år... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tida flyr, jenta mi er et halvt år i morgen. Da helsesøster var på hjemmebesøk sa hun til meg at det er så viktig å ta vare på stundene her og nå, og ikke bare tenke på alle de utviklingstrinnene hun kommer til å komme i gjennom utover. Det er først nå at jeg skjønner betydningen i det hun sa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tør jeg ikke tenke på engang, tror min bedre halvdel ville ha løpt ut døren og blitt borte en stund om jeg hadde kommet med en ny graviditet;-) Jeg har nok nådd det antallet jeg er ment å få, ja! Og jeg nyter hver enkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med minstefrøkna har jeg faktisk ikke ventet på at hun skal utvikle seg, men selvfølgelig gledet meg over det hun har klart når det har kommet. Hun er jo lillejenta mi!

Men jeg gleder meg over hver måned hun får på kroppen, slik at hun stadig bedre tåler den litt for røffe behandlingen fra storesøster på 5 - eller kan vi kalle henne "lillemamma". Når Nora skal læres å gå, vet jeg hvem som kommer til å stå på pinne for henne;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...