-Mariposa- Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 ... det gikk vel som forventa - ikke så bra. Skal til ei venninne og se Gray's, men skal se om jeg får fortalt om samtalen når jeg kommer hjem. Hvis ikke så får jeg gjøre det i morgen. Ha en god kveld jenter:)
♥Tullerusk♥ Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Hva?? Har jeg gått glipp av noe?? Hva har skjedd?? Spurte hvem??
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Jeg vil også ta det opp snart, men det passer liksom ikke (du vet jo alt om den saken, Babycakes!) Hm.... er ikke i humør i dag, har knapt snakket sammen etter jeg kom hjem fra jobb (men nå har jo han vært ute også, dvs ikke så mye tid igjen utenom middagen i dag). Jeg får bare bite det i meg og drøye med å utsette.... men jeg er sinnsykt suuuur og lei meg i dag! Slo benet i bordet nå nettopp også! Au.. Sambo får iallefall hjemmebakt til kvelds! Eneste som får bolle i ovnen her, det er stekeovnen! haha... og det er jeg som sørger for det.... hahahaha
-Mariposa- Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2007 jeg chatta med sambo på nettet i dag. Han hjemme, jeg på jobb. Jeg sier at jeg har kjøpt den boka jeg lette etter: taking charge of your fertility. "ok" sier han. Jeg sier "så kan du og lese i den?". "Kanskje det", sier han. Jeg blir litt lei meg fordi han alltid svarer så kort og virker så snurt når jeg tar opp temaet. Samtalen videre er som følger: Han: mye å gjøre? meg: nei Han: du svarer så kort meg: har ikke så mye å si Han: går det bra med deg? meg: hvis jeg sa til deg at jeg ikke hadde lyst til å bo i hus, men heller ville bo i en leilighet midt i byen, hva ville du sagt da? han: huff meg: ville du bodd der sammen med meg eller ville du revurdert om vi skulle bo/være sammen fordi vi tydligvis hadde forskjellige mål/verdier i livet? han: jeg tviler på om jeg ville holde ut å bo midt i byen hvis jeg ikke måtte.. meg: så heller i hus i skogen alene enn sammen med meg i byen? han: jeg føler ikke at vi bør ha denne samtalen over nett, det blir så kaldt meg: jeg vil bo i hus altså, det er ikke det. jeg er bare inne i en "jeg vil ha barn" periode og bare prøver å få deg til å forstå hvordan jeg føler det. Men hus i skogen vs barn er kanskje en litt dårlig sammenligning jeg bare prøver å få deg til å tenke at hvis det var noe du ville veldig, men jeg ikke ville, hvordan du ville følt det men så opplever vi ting veldig forskjellig så det er ikke sikkert det har noe å si uansett han: mm meg: og så får jeg sånne korte svar som "ok" "kanskje det" og "mm" til svar og da blir jeg litt lei meg han: jeg veit ikke hva jeg skal si til slikt når du plutselig snakker om det. meg: det skjønner jeg på en måte. men jeg skulle ønske du hadde noen meninger likevel og jeg vil ikke si det er så plutselig selv om jeg er mer plutselig enn deg så er dette noe jeg har sagt en god del ganger før han: ja, sant nok meg: jeg prøver virkelig å være rolig og behersket når det gjelder dette vil ikke presse deg til å føle eller tenke noe Han: takk, setter pris på det, men jeg føler meg fremdeles ikke klar for å få barn meg: nei, såpass har jeg skjønt. man blir vel ikke det på så kort tid siden sist jeg spurte. Han: ...du har rett i det meg: jeg tror ikke du skal bli det på en god stund heller, men jeg skulle bare ønske du ville prøve å se de fine sidene ved å få barn, ikke bare fokusere på det negative Han: den tid kommer sikkert meg: det er kanskje det at jeg føler det er litt håpløst på en måte. at du ikke kommer til å være noe mer klar om et år eller så men, jeg skal gå nå vi trenger ikke snakke om dette når jeg kommer hjem hvis du ikke vil Han: må tenkte på det meg: ja, det er det jeg vil. at du skal tenke på det prøve å tenke positivt? Da jeg kom hjem hadde jeg bestemt meg for å være blid og ikke ødelegge kvelden med krangling. Jeg tok ikke opp temaet, han tok ikke opp temaet. Og her sitter vi nå. Hva tror dere jenter? Vil han bli klar innen høsten?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 Det er vanskeig å si. Positivt at han sa han skulle tenke på det i det minste! Skulle ønske at jeg visste hva som skulle til for å få disse mannfolka våres klare. Han hørtes veldig ut som min sambo, bare at min sambo blir litt mer sinna. Synes ihvertfall at du tok det opp på en fin måte, og prøvde å få han til og forstå det ved hjelp av hus/leilighet. Håper han tenker positive tanker og forstår hvordan du har det, og at han er klar senest til høsten!
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 Synes det var en fin samtale jeg! Fikk han til å tenke iallefall, enten han ville det eller ei! Håper han er klar snart! Mi er også slik som din! Mannfolk.. hehhe
ellemmelle og bitteliten Skrevet 25. januar 2007 #7 Skrevet 25. januar 2007 Sikker på du ikke har snakket med min sambo? dette hørtes veldig kjent ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå