Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Noen som har link til hvor det står om dette på nsb.no?
Murmeline Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Jøss! Dette har jeg aldri sett på "mitt" tog. Dytte!
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 så ei skrev om det i en annen link, og lurer veldig på det her jeg og. Vi reiser en del med tog, langt 7-9 timer en vei, så finnes det så hadde det vært gull gitt...
Nye sprell Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Aldri hørt om? Står ikke noe om det nsbs nettsider, som jeg kan finne i alle fall.
meg & to små vampyrer Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 Vi har tatt tog med familievogn, er det den du mener? Da sa vi ifra da vi bestilte billetter at vi skulle reise med en liten en og så fikk vi reservert seter i en slik vogn. Masse barn og vogner og der amma jeg også
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #6 Skrevet 23. januar 2007 Nei det skal visst være noen roligere vogner, der det finnes flaskevarmere, og du får mer som en egen kupe med plass til to bare. Greit å slippe de små ungene som bråker når lille skal sove
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #7 Skrevet 23. januar 2007 Jeg kjører en del tog. PÅ de nye togene er det ikke ammekupee. Men på de gamle tog-settene finnes det. Men det er vel ikke de togene de bruker mest eller til daglig, så jeg vet ikke hvor de bruker disse togene. Jeg tok det en gang fra Drammen til Kr.sand hvertfall. Men til vanlig er det nye tog på denne strekningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå