Gå til innhold

Termin i dag, trenger litt oppmuntring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin idag, ikke kjent antydning til noe som helst ennå;-( Forrige barnet kom dagen etter termin, og på termindagen var fødselen godt i gang.

Akkurat nå føles det som om det aldri kommer til å skje noe, og jeg er helt overbevist om at det psykiske spiller inn. Utålmodigheten er helt grusom.

Har prøvd alle kjerringrådene også. Hjalp ikke sist, og ikke denne gangen heller.

Æsj.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sender fødestøv. Jeg har 5 uker igjen og utålmodig allerede, så forstår deg godt. Prøv å ikke tenk så mye på det, vet det er vanskelig, men tror ikke det hjelper å overfokusere på at noe må skje snart.

Men, for å komme med noen oppmuntrende ord: Dette går bare en vei, nemlig den rette, ut skal h*n uansett, om det er i dag eller om noen dager.

Masse lykke til!

Skrevet

Ut kommer den uansett ;-)

Tips: Leste nettopp et råd om varme omslag på puppene...

Håpe at det skjer snart. Du får bruke tiden til å slappe av, og samle alle krefter!!

Phuuuuuu- *sender litt fødestøv*

Lykke til!

Skrevet

Mye fødestøv fra meg og ************************

Ikke kjekt det der !!

Lykke,lykke til - håper det starter snart =)

Skrevet

Er 8 dager over...sukk...

Skrevet

Hmmm, skjønner godt at du er utålmodig... Men ut kommer det en bebis snart uansett... Og da er hele denne kjipe ventetiden glemt!!! Slapp av og la kroppen lade opp til fødselen, se noen gode filmer og besøk venner.. Lykke til ihvertfall..

Skrevet

Selve den STORE ventefølelsen, den som liksom ikke slipper andre tanker til i det heletatt, det er vel det første tegn på at noe er igang!? Jeg bor i Bergen, og da jeg ventet nummer 1 gikk jeg og trampet og gynget opp og ned fløyen (litt bratt, men lettgått turvei oppover fjellsiden) opp til to ganger om dagen. Turen tar en drøy time - den dag i dag er jeg overbevist om at min innstilling sammen med disse turene gjorde susen! tre dager etter menstermin, og 5 dager etter ULtermin fødte jeg, men på dagen var jeg i samme situasjon som du er nå :-)

Jeg gav f... husker jeg, dagen før. Vi pyntet oss og spiste på indisk restaurant og gikk på kino og virkelig koste oss (det var varm vår) - vi så Being Jhon Malcovic, en sprø film som på en måte handler mye om fødsel, mye tunneller og slikt :-) JEg satt som forstene og var helt oppslukt av denne filmen, da jeg reiste meg av kinosetet, kom den første rien, ugh!

Finn en moro-aktivitet, gjør noe du vanligvis digger :-)

Skrevet

Håper det skjer snart og at du kan om ikke annet se litt lysere på ting etter å ha lest dette.

Du er heldig som maks går i to uker til.

Jeg har rundt4-5 uker igjen til termin og fikk i går bekreftet at alt i kroppen er klart ( da hadde jeg rier som stoppet opp) og nå går jeg med konstant vondt press nedover og menskramper som i følge legen på føden er rier med liten effekt men allikevel effekt. Jeg kan føde når som helst eller om 5uker, kan med andre ord ikke gjøre så mye annet enn å være i ro. Huff som jeg syter, beklager ikke meningen, ser ikke særlig lyst på ting akkurat nå.

Håper du blir litt oppmuntret av tanken på at du maks har to uker igjen og to uker er faktisk ikke lenge i den store sammenheng

Skrevet

tusen takk alle sammen, skal ta det til meg. fortsatt ikke kjent noe, men det kommer jo en eller annen gang. Kanskje jeg skal finne frem skiene i morgen og gå en tur! eller gå på babybio uten baby.

Lykke til alle sammen. Håper fødestøvet kommer snart!

Skrevet

Å jeg skjønner deg godt.. Har også termin idag, og merker ingen tegn til fødsel.. Er kjempe utålmodig og veldig lei.. Vondt bekken og kynnere som har blitt borte... Men trøsten får være at det bare er 2 uker igjen uansett..... Har desverre ingen annen trøst å komme med...Men lykke til, så får vi håpe at vi ikke trenger å vente så lenge...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...