Gå til innhold

Noen fra tønsberg området her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 26 år og venter barn nummer 1 til sommeren. Termin er 19. juli. Hadde vært hyggelig om det var andre fra samme område i denne terminklubben.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 22 år og bor i Tønsberg. Termin 12 juli. Venter nr.2. Har en gutt på 16 mnd fra før.

Skrevet

Det er tønsbergtreff i morgen på Havariet på Brygga i Tønsberg kl.19.00. Sleng deg på. Er kjempe koselig=)

Skrevet

Hei !

Er 26 år bor på Nøtterøy , vi venter vår første.. en liten gutt vistnok 12-16 juli.

Gøy å høre om fler...hvem vet ..kansje vi møtes på føde avdelingen :-)

Skrevet

hei! jeg er 24 år og venter mitt første barn 27.-30. juli!! Flyttet til tønsberg i høst. kommer fra nord-norge!

Skrevet

Heisann!

Bor ikke i Tønsberg, men ikke så langt unna, da;) Jeg bor nemlig i Sandefjord! Jeg er 25 år og har foreløpig termin 22. juli... Kjempespent på hva den blir satt til etter UL;) Moro at det er flere fra samme område!

Skrevet

Hei! Jeg er 29, fra Tønsberg, gift og vi venter vårt første barn rundt 27. juli. Det er spennende, ja. Har hørt det har blitt så fint på fødeavdelingen ved SIV nå, så tror vi er heldige som skal føde der til sommeren. :0)

Skrevet

Jeg er 21 og bor i Larvik:) Ikke så langt unna i hvertfall. Venter førstemann 4 juli. Skal på UL til tirsdagen, så da kan det jo bli spennende å se om vi har bomma helt på terminen eller ikke;P

Skrevet

Litt treg jeg da..

Jeg er 28, bor på Nøtterøy og venter en gutt 1 uka i juli. Ord. ul sier 6 juli, mens jeg selv mener 1 juli ;) Så det blir spennende!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...