Gå til innhold

*Bea* 12 pp (4pp etter SA)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble bare så nyskjerrig når du svarte på det innlegget om el 13 januar ;)

vi var jo så likt.. med mulighet for el på dag 25-og begge på 10 dpo i dag ;o)

må bare spørre...-har du symptomer eller noe sånn ?!?

-jeg syns at din chart ser mer lovende ut en min (har ikke så mye peiling på FF enda,og hele temp.greien )

håper å høre fra deg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg.

Jeg så denne først nå jeg ;)

Gikk dårlig med meg... I dag sank tempen min laaangt ned ;( Tanta dukker opp i dag. Skikkelig kjedelig, for denne pp hadde jeg trua!!!

Hvordan går det hos deg???

Skrevet

hei igjen... jo,tempen sank sannelig litt her også i dag :(

årh...

kjedelig...

kan jeg se på charten din da kanskje?

ligger den på ff listen ?

Skrevet

Her er charten min:

http://www.fertilityfriend.com/home/13b9e4

Ser vel kanskje ut som at vi blir å følge hverandre neste pp også.... Tanta har i alle fall dukket opp hos meg nå i dag. Hvor lang syklus pleier du å ha? Jeg har et gjennomsnitt på 31 dager, men varierer fra 28 - 36 dager (har notert i 18 pp nå). Gjennomsnitt 31 dager. Tiden fra EL til TR ligger stabilt på 11 dager.

Neste IKM har jeg foreløpig beregnet til 24/2.

Hva temper du med? Jeg har babycomp og er veldig fornøyd med den, men syntes at ff gir en mye bedre totaloversikt over syklusen.

Hvor lenge har du prøvd???

Lykke til! Alt håp er jo tross alt ikke ute hos deg så lenge tanta ikke har dukket opp ;)

Skrevet

Hei Bea!

Ser Møkka-tanta er på besøk, så utrolig kjipt du som hadde så gode vibber og alt.

Uff, må ikke gå helt i kjeller'n da, spark tanta ut fort som f....også er man igang igjen. Er nok ikke mange dagene til jeg er igang igjen, har ikke trua assa....

Da er det jo all grunn til vin og maaaasse godt i helgen da, og så kan du helle i deg vin på ferien din. Når reiser du?

Skrevet

Ja, æsj det var en skikkelig nedtur ;( Begynner å bli vant til det nå da... Håper på bedre resultat for deg ;)

Jeg kan kose med meg god drikke på ferien og det blir veldig deilig ;) Reiser til uka, så da rekker jeg å bli kvitt tanta før vi drar ;)

Skrevet

uff da..

så utrolig kjedelig at tante kom :( æsj altså....

tante kommer nok til meg i morgen :((

syklussene mine ligger på alt fra 30-37 dager (om mensen kommer i morgen)...

jeg temper med pearly-har ikke gjort det så lenge..så det er nokså nytt for meg igrunnen.

i juli hadde vi prøvd 1 år.. ble gravid da,men mistet i august :((

og har prøvd siden uten hell ;(

når tanta kommer til meg,så blir det iallefall pergo kur på meg !!!

er ett slit dette her...

Skrevet

Nesten skremmende hvor like historier vi har... Jeg sluttet på pilla i juni i 2005. Ett år etterpå ble jeg gravid - i juli 2006... men dessverre mistet også vi den lille spira. Jeg mistet i september mnd - i uke 12.

Grunnen til at jeg "bare" har telt 13pp her inne er fordi jeg først startet å telle pp i desember 2005. Det var da jeg begynte å bruke EL tester og gikk skikkelig inn for at nå SKULLE jeg bli gravid. Før det tok vi det litt som det kom... Så egentlig har jeg vel rundt 20 pp, men det liker jeg ikke å tenke på!!!!!

Helt enig med deg i at det er et slit å være prøver når det tar så lang tid!!!!!

Jeg fikk min babycomp først for 2 mnd siden, så jeg er ganske ny innen temping jeg også.

Har du fått pergo fra legen/gynekolog?

Skrevet

uff ja.. tenkte akuratt det samme.. *skremmende* ;o)

hadde vært gøy å fulgt deg videre da ;) har du msn ?

ja,fikk fra gu for en stund siden.. først gangen med dobbel kur virket,men var da jeg mistet :((

Skrevet

Ja, koselig om vi kan følge hverandre. Jeg har msn. Bare å legge meg til.

Adressen er: [email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...