Gå til innhold

Har fått bok i posten i dag...


-carina-

Anbefalte innlegg

Stein Erik Ulvund: Forstå barnet ditt 0-2...

Var vel en anbefaling fra Hoppetussa, dette. Nå skal jeg sette meg ned og se om jeg kan forstå mer! ;o)

 

Neida, men jeg synes det er interessant å lese litt om barn, jeg kan jo plukke opp litt her og der... :o)

 

Siden jeg foreløpig bare har sett utsiden vet jeg ikke om jeg kan anbefale den, men jeg kan jo komme med en vurdering siden. Men er det noen andre som har bøker å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du fått den du, heldiggrisen! Det står at den var sendt forrige mandag i bokklubben, men den har ennå ikke kommet. Posten, altså!

 

Vil gjerne høre din mening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den boken har vi også lyst på, har du bestilt den fra en bokklubb? Jeg skulle vel kanskje heller hatt en til "terror" på 5;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er medlem i "Krim og Spenning" og "Nye bøker". Så jeg bestilte den på nettet via nettsiden deres... Det tok ca to uker fra jeg bestilte den til jeg fikk den. Jeg mener å ha sett at han hadde bøker for flere alderstrinn.

 

Jeg kan tenke meg at det helt sikkert er noen "spennende" utfordringer med de på fem også, ja! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så vidt bladd litt i denne her, den virker grei og lettlest. Kanskje ikke med så veldig mye revolusjonerende nytt, siden jeg jo har lest litt annen småbarnsinformasjon tidligere.

 

Slo opp på bokklubben, og han har bøker fra 0-2, 2-5, 5-8 og 8-12 år...

 

Du må vel være medlem i en av bokklubbene for å handle der. Men du kan også kjøpe boka i www.bokkilden.no, der behøver du ikke å være medlem. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk (får) den fra Cappelens bokklubb. På bokkilden.no har de stort sett samme pris som i Bokklubbene. Samme forfatter(med flere, tror jeg) har skrevet to bøker til for eldre barn, om det skulle være interessant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da skal jeg lete der, og ja, det er absolutt utfordringer i enhver alder! Får midterste heter Hedda, og jeg har funnet ut at det betyr "kvinne viet til kamp" - og du som hun passer til det navnet! Hun er vel i alderen der viljen absolutt er kommet, men det ikke alltid passer det hun ber om. Som idag, da det var lasagne og hvitløksbaguetter. Lasagnen likte hun ikke, og hun fikk feil "ekstrasmør" på baguetten - da ville hun ha ketchup på!! Og der fikk vi en liten kamp, ja!

Tror nok jeg trenger den boken, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi, hi... Jeg ser for meg at det kan bli noen artige kamper etter som Karsten gror til, ja. Jeg ser at han har begynt å vise viljen sin allerede! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...