Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 I dag har jeg vært inne en hel dag for første gang siden jeg ble mamma. Vanligvis er vi ute og triller i 2-4 timer hver dag. Men i dag var det så kaldt at jeg tenkte at det var best å bli inne.... frister ikke til gjentakelse for å si det sånn! Trodde jeg skulle gå på veggen! Dere som ikke er ute og triller hver dag, hva finner dere på hele dagen? Tar imot råd med stor takk...! Datteren min har ropt i hele dag og nesten ikke sovet. Eneste måten å få henne til å roe seg var å bære henne rundt... hadde henne i babybjørn så jeg fikk gjort litt, men likevel....
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Huff.. akkurat sånn hr det vært her også.. dvs vi har vært ute i bil,men ikke i vigna.. i går sov han nesten ikke hele dagen .. ikke i natt heller... arrgg.. i dag har jeg fått lurt han til å sove 2 timer formiddags lur i strekk og bhåper et hjelper på nattesøvnen... han sover så mye bedre i vi\ogna ute altså.. lurer på hva folk finner på jeg og... det må jo bli husarbeid da.. eller å være så smart å sove litt når man kan;)
Hufsla Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 jeg antar at du bare har en unge, så da forteller jeg utifra når eldstemann er i barnehagen. Det går mye i at hun ligger på gulvet å leker, mens jeg leker med henne, ser på god morgen norge eller er på datan. Innimellom er det litt klesvask, rydde ut av oppvaskmaskinen, støvsuge, hente ved o.l. Litt før tre henter vi storebror i barnehagen med bil. Når vi kommer hjem igjen er det tid for å lage middag, og innen den er fortært er klokken ofte nærmere halv seks. Da er det leking med barna før sengetid. Når eldstemann er hjemme går det i samme duren, og en evt trilletur da blir kort. Han er gjerne ute å leker da, og dersom lillesøster sover, er vi ute med han.
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 HI igjen... jeg gjør omtrent det samme som deg altså. Hun ligger på gulvet og leker mens jeg enten leker med henne eller gjør litt huslige ting. Tar henne med meg litt rundt når jeg gjør ting, enten i vippestol eller babybjørn. Men en hel dag med dette ble tydeligvis veldig kjedelig....
- Heidi - Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 Hei! Har vært for kaldt her også for pia mi til å ligge ute. Løsningen ble å kle på henne på samme måte som når hun ligger i vogna, men heller legge henne i senga med vinduet åpent. Hun sov så godt, nesten 3 timer =-) Ellers ligger hun på gulvet og leker eller sitter i vippestol og ser på tv, tar smålurer og så går det jo med en del tid til grøtspising, bleieskift, bading, etc. Forøvrig fylles dagene mine med husarbeid og annet. Skulle gjerne gått turer av og til men har det motsatte problemet enn deg, -får ikke tid til det =-( Hilsen meg og Chari 5mndr =-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå