Gå til innhold

Kan meste ikke tro det, jeg er GRAVID!!!!

Anbefalte innlegg

Det var helt ubeskrivelig i dag til morra`n, jeg måtte kikke på testen flere ganger, kunne ikke forstå at det var rett det jeg så.....

Endelig er den nervepirrende vente tiden over og jeg kan fokusere på at dette skal holde seg i 9 mnd.fremover! ( 8 ++)

Vet ikke helt om det har noe å si, men denne gangen valgte jeg å bruke BABY-KLISTER.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7914453-kan-meste-ikke-tro-det-jeg-er-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer kjempemasse!

Og lykke til med svangerskapet!

Tenker du svever nå!Gratulerer Gratulerer!

Angående babyklister..

Hva slags , og hvor mye tok du ,og når begynte du med det?

Takknemlig om du deler den hemmeligheten ...C";).

Gleder meg med deg over nyheten!

Gratulerer så mye !!!!

Lykke til videre!!!!

Jeg er på rugedag 12 idag, har fått brun utflod, er veldig spent og litt bekymret, hva er dette brune for noe... Har en del ubehag i magen, hatt dette siste 3 dagene... Ellers ingen symptomer. Hadde du noen symptomer!!!

Annonse

Takk skal dere alle ha!!!!

Har vert hos min søter i Stavanger i hele dag, merka at jeg var skikkelig vims. Jeg i gravid tåken og hun i ammetåken, skikkelig radarpar...:o)

Vilsågjerne: Jeg har brukt Berberis,Fructus D4 dette har jeg tatt 30 dråper av 1*daglig. Begynte på dette da jeg begynte på spray`n.

WishToBeMon: Det eneste jeg har kjendt er at puppene er såre + at de er litt hardere. Det som er anderledes denne gang enn forrige, er at jeg har vert mer oppblåst i magen og hatt masse luft.

Sarah 70: Har fått med meg at du ble gravid, gratulere forresten!!!

Tror noen trodde at det var jeg som hadde testet, fikk en sms av ei her inne...He, he

Annonse

Fantastisk!!!!!!!!!!! JIPPI..... dette er flott... skal selv få svar på blodprøve i morgen så jeg er spent...

Har testet positiv 3 dager på rad nå... :0)))))

Jeg tok også babyklister og hadde ass.hatching av eggene mine..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...