jenny77 Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 God kveld jenter:) I går var jeg på ultralyd, er nå i uke 18+ Fikk vite at vi mest sannsynlig venter en jente og at alt ser fint ut! Ble så glad! Jormor mente det var jente og hun sa at hun var mer enn 80% sikker. Det jeg nå lurer på er om de pleier å ha rett? De sier vel kanskje ikke at de er 100% sikre uansett.... Hva mener dere? Klem
Fire småtroll Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Vår jordmor sa hun var helt sikker. Hun så jo på nyrer og blære og uriveier og sånn og fikk veldig god "sikt". Men vi har jo alle hørt historiene hvor de så helt feil, så jeg går ikke akkurat amok i rosa babytøy nei. Et lite spenningsmoment holder vi på helt til fødselen, hadde jo vært litt gøy om hun tok feil også "Ha,ha, lurte dere, jeg er en liten gutt!" Gleder meg til å møte den lillle, som nå hopper på blæra mi hver gang det samler seg mer enn 4 dråper inni der, har aldri flydd så mye på do som de siste par dagene jeg :-)
jenny77 Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2007 Ja det er sant, er jo litt spennende for 100% sikre kan de nok ikke være. Skjønner godt hva du mener, blir litt flere do turer enn tidligere. Og så koselig det er å kjenne bevegelse!!
Nickoline med 2 jenter Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Hei! Jeg husker deg fra 1.trimester, og at du hadde en blødning og var så bekymret. Så har jeg ikke sett noe mer til deg, så jeg trodde ikke det gikk så bra. Virkelig moro og se navnet ditt her og at du er 18 uker nå :-) Gratulerer med jenta, det har jeg også i magen. Eller, jordmor var forsiktig med å si det, så vi får se :-)
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 Jordmor sa til meg at hvis man fikk vette at d va mest sannsyneli gutt, så var d større sannsynelihet førr at d e gutt..enn visst man får vite at d mest sannsyneli e jenta. Eg fikk åg vite at eg mest sannsyneli hadde ei lita snuppa i magen, eg har hatt den følelsen i heile svagerskapet, åg alle kjerringråd, åg horoskop sei at d blir jenta, så da e d bare å vente å se;)
jenny77 Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. januar 2007 Hei:) Ja alt er bare bra...jeg gikk på kontroll hadde hatt litt mørkt blod som jeg kaller det i 1.tri., men gynekologen kalte det brun utflod å sa det var helt normalt:) Jeg har vært her inne i perioder mest lest innlegg:) Ser at du ikke har termin så langt fra meg, jeg har fått 26.06 etter ultralyd. Hvor i landet bor du? klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå