Gå til innhold

Når på døgnet tester dere for eggløsning?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heihei:)

Jeg testet både på morgenen og på ettermiddagen.. Tror ikke det har så forferdelig mye å si så lenge du ikke har styrtet masse drikke før du tester... Bruk cb digital, veldig enkel å forstå.. du slipper å tyde streker:)

Vi klarte ikke å få d til selv, så vi er snart igang med ivf! Håper ting ordner seg for deg.. Tror 2007 er året vårt her inne:)

Lykke til

Jeg tester på kvelden, men jeg holder meg i tre timer først, og så begrenser jeg drikkingen. Hørte av noen andre her inne at det er best å teste på kvelden pga at EL oftest skjer på kvelden, og at du dermed oppdager stigningen på tidligst mulig tidspunkt. Vet ikke om det stemmer, men... Tror egentlig ikke det har så stor betydning. Har du stigning, så får du utslag uansett når på døgnet du tester.

Jeg har hørt at man ikke skal teste morgenurinen. Husker ikke helt, men tror det har noe med konsentrasjonen å gjøre den ene eller andre veien. Jeg tester på ettermiddagene, og passer på å ikke drikke eller tisse etpar timer før. På en av testene jeg har brukt står det at man ikke skal ha tisset innen fire timer før faktisk.

Annonse

Står ikke dette på testen din?

Mener det står på mine at det er samme når jeg tester, men jeg pleier nesten alltid å gjøre det med en gang jeg står opp.

sikkert fordi jeg føler meg mest sikker da... fordi da har det gått flere timer siden jeg var på do...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...