Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Tror kanskje jenta mi' reagerer på brus, dvs kullsyreholdige drikker. Har ikke drukket noe kullsyreholdig i dag for å se om hun kanskje blir roligere på natten. Sønnen min reagerte aldri på noe jeg spiste/drakk da jeg ammet han, så dette er en ny situasjon for meg. Drikker ikke mye sukkerholdig brus, men er lettere avhengig av Bris... Reagerer barna deres på noen matvarer/drikke, og i så fall hva reagerer de på?
krølle... Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Håkon reagerer også på at jeg drikker brus. Har prøvd ulike sorter for å se om det var kullsyren eller brusen i seg selv.. Dessverre var det kullsyren ja... Får vel bare holde ut noen måneder uten.
kokosbolle Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Min gutt reagertepå Pepsi, men ikke på annen brus. Nå prøver jeg å unngå å drikke mye brus, men kan ta et glass i ny og ne.
*bolla pinnsvin* Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Jeg husker nesten ikke lenger hva det var han reagerte på, men jeg er helt sikker på at han ikke "likte" kullsyreholdige drikker. Grunnen til at jeg husker det er at jeg måtte gå tre hele måneder uten Tab X-tra og det var helt krise!! Så hvis jeg klarte meg så lenge uten det, så holder nok du noen uker uten Bris også Lykke til!!
*bolla pinnsvin* Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 Jo, forresten! Taco var heller ikke noen vinner her i gården. Tror krydderet og sausen ble i sterkeste laget for mini-magen.
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. januar 2007 Noen uker? Hun er jo kun to uker gammel i morgen, så det blir nok noen laaange måneder jeg har foran meg dersom hun ikke liker at jeg drikker kullsyreholdige drikker...
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 23. januar 2007 #7 Skrevet 23. januar 2007 Brus gikk ikke her heller. Men vørterøl gikk fint og det drakk jeg mye av i starten for å hjelpe på produksjonen litt. Jeg kuttet ut melkeprodukter og det hjalp faktisk mot kolikken som jenta vår hadde.
*bolla pinnsvin* Skrevet 23. januar 2007 #8 Skrevet 23. januar 2007 Det trenger ikke bli så innmari lenge, altså! Oppdaget at han ikke tålte det da han var tre uker og jeg måtte holde opp med brusdrikking i ganske nøyaktig åtte uker. Tenk at jeg husker det SÅ nøyaktig! Var det noen som sa avhengig??
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. januar 2007 *snufs* får vel holde meg unna kullsyreholdige drikker, jeg da... Og så jeg som har kjøleskapet fullt av Bris, Cola og Fanta Free.... *sukk* MEN - dersom hun ikke blir bedre av at jeg holder meg borte fra det i ett par dager nå går jeg tilbake til flaska hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå