Gå til innhold

edge: noen som synes klikk-festet til bagen er litt kranglete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller er det bare jeg som ikke løsner/løfter den samtidig nok på begge sider, om dere skjønner...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kluet er å løfte "likt" på begge sider.. Samtidig som man ikke kan klemme inn bare halvveis på ene sida.. Du må altså trykke helt inn på begge sider OG løfte likt..

Skjønner hva du mener med "kranglete", for fram til man er bevisst på hvordan man skal løsne og løfte, så kan det nok føles litt knotete..

-men gosj, for ei flott vogn vi har!

Skrevet

prøver alt jeg kan å synkronisere bevegelsene, men blir ofte krangling gitt.. akkurat som at det ikke tar likt på begge sider når jeg trykker inn. Har du begynt å bruke sportsdelen enda? Er den noe bra? Har såvidt begynt med å sitte bittelitt i bagdelen vi da, stooore jenta mi er så nysgjerrig innimellom, og liker å kikke på verden:)

Skrevet

Er det slik at man kan sette opp bunnen i bagdelen på edge?? for å få en rygstøtte så babyen får se litt... Om dere sjønner hva jeg mener?;)

Ellers så kand et jo være noe feil med festene dine da... hva med å ta en tyr til forhandler for å få de sjekket?

Skrevet

Jepp, er sånn kryssfiner-plate slik at ryggen kan settes opp (bare et hakk), fint når man er bittelitt nysgjerrig, men likevel sover mest på tur. (Og digg med bag-del nå i kulden). Målte temperatur i dag, brukte vindtrekket på vogna. Ved 9kuldegrader utenfor vognen, var det 2,4kalde inni:)

Skal spørre neste gang jeg tusler forbi babybutikken ja:)

Skrevet

Sportsdelen er veldig fin, den.

Jeg har bittelitt ( :P ) vogndilla og har prøvd en del forskjellige vogner.. Edge'n er den eneste jeg ikke har bytta ut..

Spesielt om du har sport-understellet (det du kan endre kjøreretning ved å vippe over) er sportsdelen genial. Med bagdelen på, butter jo håndtaket i kalesjen, men sportsdelen er litt smalere..

Husk bare å ta fram "vindtrekket" som sitter i ei glidelåslomme NEDERST i kalesjen.. Det skal henge under ryggen på sportsvogndelen så det ikke blåser/trekker opp i vogna.. Jeg brukte noen dager på å finne ut hva jeg skulle gjøre for at det ikke skulle trekke så masse :P (ler av det i ettertid, ja :P )

Skrevet

gleder meg til å ta vogna i bruk. Har ikke fått den i hus ennda, men den er bestilt. Glemte å sjekke dette med ryggen i bagen, virkelig en praktisk funkjon:)

Nydelig vogn, glad jeg valgte den:)

Skrevet

Jeg syns!! Plages ofte når jeg skal løfte av bagen.. Men d kan jo hende jeg ikke løfter rett..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...