Gå til innhold

Hvor mye har dere lagt på dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 16 uker,gått opp 3 kg... Forrige gang gikk jeg opp over 30, det skal jeg IKKE denne gangen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skremmende mye! 6 kg! Har lagt på meg mye tidlig denne gangen i motsetning til de to andre gangene, da la jeg nesten ikke på meg før uke 20, og bare 7-9 kg til uke 32-33 og så endte jeg på 27 og 21 til slutt da pga mye ødem. Men er ikke redd for mye vektøkning egentlig, jeg går fort ned igjen etterpå, har i hvertfall gått ned alt på få uker de to andre gangene :-)

Skrevet

har gått opp 2,5-3 kg tror jeg..

men da har jeg målt vekt på kvelden da, og min vekt kan variere med to kg fra morgen til kveld..

regner med å gå opp en del i ukene fremover (i følge BIM) er 17+5 i dag..

Skrevet

10 kg opp å er 16 uker på vei=O((((((((((((( var ikke slik me 1 mann...

Skrevet

Hei!

Er i uke 26 og har kun lagt på meg 3-4 kg. Har veldig liten mage:(

Skrevet

20 + 6 hadde jeg gått opp 4 kg

25 + 1 hadde jeg gått opp 7 kg (tilsammen altså)

Nå 27 + 0 vet jeg ikke, blir spennede å se hos jm (vi har ikke vekt hjemme).

Skrevet

Knappe 4 kilo på 24 uker. Det er en kilo mindre enn hva jeg la på meg i hele forige svangerskap. Den største forskjellen fra da til nå er at jeg er 100% sykemeldt pga. bekkenløsning så jeg får ikke vært noe særlig i aktivitet i motsettning til sist da jeg jobba fult i en barnehage hele svangerskapet.

Skrevet

Snart 15uker og gått ner 2kg...men tror det snur nå, fått tillbake aptiten..Er relativt tynn fra før så trenger mina kilon

Skrevet

16 uker idag og har gått opp 2 kg.... Forrige sv.skap hadde jeg gådd opp 4 kg da jeg var 16 uker på vei....

Men da spiste jeg fra morgen til kveld...

Skrevet

11 kg og er 27 uker på vei. En del vann da heldigvis:) kommer ikke til å se ut på slutten!!

Skrevet

22+4 og har lagt på meg ca 2 kg

Skrevet

Har lagt på meg akkurat ingen ting!!!

Er 23+3 i dag, men kastet opp i 18 uker.... og gikk ned 5 kg.

Nå har jeg akkurat samme vekt som jeg startet på.

Hadde 10kg. for mye da jeg ble gravid, så jeg er ikke så veldig bekymret for det, egentlig.

Forrige gang la jeg på meg 6 kg... men da fødte jeg tvillinger i uke 27.

Får vel se hvordan det utvikler seg herifra... kiloene kommer nok kjappere framover nå, tenker jeg.

Har ganske stor mage nå.

Mannen min mener at jeg kommer til å bli SVÆR!!! hehe...

Skrevet

er nå i uker 22 og er 1 kg i minus. Hadde først lagt på meg 2 kg til uke 19, men har nå godt ned 3 kg, og aner ikke hvorfor. Har forøvrig stor mage og ligger godt over sf målet (i uke 18 var jeg 19,5 cm, altså over det grønne feltet).

Skrevet

Jeg har lagt på meg mellom 6 og 7 kg jeg, og er bare 12 uker på vei.... Slå den :) Har en appetitt som ikke ligner grisen altså....helt sprøtt!

men men, so be it...er jo for en god sak;)

Skrevet

har lagt på meg 1kg,er 26+1 i dag.Litt lite men regner med at kiloene kommer.Har litt og ta av fra før så det gjør vel ingenting.Ungen har det bra.

Skrevet

-2 kg, 13+5 i dag. Gikk opp 17 kg forrige svangerskap...håper å slippe så mye denne gang - hadde mye vann i kroppen sist og gikk høygravid på vinteren....nå blir det høygravid midt på varmeste sommeren...så det blir vel nok vann i kroppen denne gangen også er jeg redd:o(

Skrevet

28 + 2 på meg og 9 kilo opp så langt, men nå har kroppen min funnet ut at det er en morsom hobby å spare på vann så vi får se hvor dette ender, hehe :)

Skrevet

Er 24+4 i dag, har ikke lagt på meg noe.

Skrevet

hei:)

er 14+2 i dag,og har lagt på meg 1,5 kg:)

men eg gikk ned 15 kg før eg ble gravid,så de kan få lov å komme tilbake,så tar eg dem bort etter fødselen...hehehe...ønsketenkning:)))))

men så har eg jo no 25 kg overvekt da....

eter masse mat,men lite godis...kun på lørdager....

ellers er formen min kjempebra:)er litt mindre trøtt,så eg e mere aktiv no enn eg har vært:))))))og såååååååååå lykkelig da:)))))))

Skrevet

Jeg gikk ned først ca 9 kilo. Hadde i dag ( 21+2) begynt å gå opp, så nå har jeg lagt på meg 400 gram de tre siste ukene.. ;)

Skrevet

jeg har lagt på meg 2,7 kg og er 24+3 i dag. er stor i utgangspunktet så har jobbet for å ikke legge på meg for mye.

Skrevet

jeg har lagt på meg 10-11 kg, er i uke 22 i morgen ;-)

nå har vekten stagnert litt - la på meg fort tidlig med nr. 1 også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...