Gå til innhold

I dag var vi på babysang


Benni-min

Anbefalte innlegg

Og Benjamin storkoste seg. Jeg er jammen glad jeg meldte oss på. Han smilte og var helt med. Litt trøtt de siste 5min, men det er vel bare å forvente. Måtte jo vekke han før vi begynte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, så gøy, da! :o)

Har lurt på noe sånt jeg og, men a mor har jo ikke den beste sangstemmen akkurat... Så kanskje kjekt å spare øregangene til de andre!! ;o)

 

(Vi er jo på så masse barseltreff, så de dagene det ikke er treff er det forsåvidt greit å ikke ha noe program. Men synger endel her hjemme, da er det bare stakkars Karsten sine ører det går ut over!) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg ikke du trenger å bekymre deg for, jeg vil påstå at det faktisk er mødre som synger dårligere enn meg der, og da snakker vi om total bom på toner! Men hvis du er på mange barseltreff, har du jo nok å gjøre. Vi gjør det for å komme oss ut akkurat den dagen. Snuppa storkoser seg forøvrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa mi og jeg har gått på "sangkurs" siden hun var 3 mnd og det er ingen tvil om at hun elsker det!! Jeg får kjempe positive reaksjoner fra henne når jeg synger sangene for henne her hjemme, og på kurset sitter hun og gliser og spreller!

 

Jeg vil anbefale alle å gå på et sånt kurs med barna sine, uansett om man kan synge selv eller ikke. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...