Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Tok dere halve av halve med melk og mme? Og etterhvert mindre og mindre mme eller? Og brukte dere lettmelk? Varmer dere fortsatt i mikro?
Makka Pakka Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Jeg startet med å ha bare litt lettmelk blandet med mme. Etter noen dager ble det mer lettmelk, etterhvert (etter 1-2 uker kanskje) godtok hun å bare drikke lettmelk og ikke med mme. Jeg har hele tiden lunket melka litt i microen, hvertfall den hun skal ha på kvelden, for ellers vil hun ikke ha den. I barnehagen får hun den kald, men her hjemme er det tydelig at hun foretrekker den romtemperert.
*Magic* Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Jeg begynte tilvenningen for litt over en uke siden. Blandet først 150 ml mme og 30 ml lettmelk for å se hvordan det gikk. Det var ikke noe problem, så etter 3-4 dager så blandet jeg halvparten av hver. Har akkurat begynt å blande 60 ml mme og 120 ml lettmelk, og det virker som om det går fint også. Så lenge jeg blander med mme så blir melken varm av det kokte vannet jeg har pulveret i, og når jeg heller i kald lettmelk så blir det fin temperatur på melken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå