Gå til innhold

Blir visst spireboom

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veeeeelodg misunnelig...=o(

Venninna mi har blitt så stor og fin... Hun er bare 3 mnd da...hihi

Jeg sa til henne før hun fikk vite det at var hun gravid så kunne det hende jeg var bort på magen hennes en del ganger etterhvert som den vokser..hihi... Hun sa det var greit da...

Hihi, jeg var mye bort på magen til venninna mi da hun var gravid=) Man blir ihvertfall babysyk av gravide venninner. Man vil jo så gjerne ha så stor og fin mage. Var i dåp til venninna mi sin baby på 3 mnd, Han er jo så søt. Smelter av babysmilet hans! Så skal jeg se kusina mi på 1 mnd til helgen. Har sett henne en gang, men da lå hun i kuvøse for hun var født for tidlig. Gleder meg til å holde henne. Og gleder meg sååå masse til å få egen baby en eller annen gang!

Annonse

Ja bare å få vite at man kunne starte om noen mnd hadde vært herlig, og ikke 2-5 år... Vi kommer ihvertfall til å være veldig takknemlige for å være prøvere da! Sikkert en del nedturer, men mye glede og spenning!=) Håper vi alle kan bli prøvere snart!

ja ikke sant! selvom det er 2år til er det bedre å vite en ikke noe..hehe:)

og jeg håper på en "ulykke", det er liksom eneste utvei.. men, det hadde vært mye bedre å være prøvere ja! sukk vi må bare vente.. og vi klarer det nok! vdet blir helt sikkert super når vi starter etter å ha venta så lenge ja! jeg håper på storesøstra mi jeg, da kan jeg i allefall bli tante! det hadde og vært koselig altså!

får ikke sove jeg, helt annspent i kroppen. så jeg stod opp igjen, laget meg en peppermynte te!

Hmmm.. Jeg fikk heller ikke sove i natt! Lå og vrei på meg hele natta... :(

Jeg har jo bare 3 mnd igjen til prøvinga skal begynne, men nå begynner jeg å bli litt stressa for at syklusen min skal være for føkka når jeg begynner. :( I dag er jeg 8 dager over estimert tantebesøk, og jeg har jo hatt regelmessig mens i et halvt år etter pilleslutt! :( Er på dag 38 nå... Begynner å bli redd for at det er noe galt med kroppen min.. :(

Vel.. Om ikke noe kommer så drar jeg på gyn-sjekk neste uke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...