Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Velger å være anonym på denne. Jeg sliter sånn med å ha lyst til å ha sex, er nå 2,5mnd siden fødsel og jeg har absolutt ingen sex lyst. Syntes så synd på samboer, han er så tolmodig og forståelsesfull, men merker han lider ( hehe). Bare tanken på at noe skal inn ditt babyen kom ut frastøter meg skikkelig, noen flere som har / hatt det slik??? Føler meg ganske kjip, og jeg vil jo ha samboeren min men vil ikke som sagt ha noe inn der .... uff og huff
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Hvis du kverner på det og stresser med det kommer lysta hvertfall ikke tilbake. For øyeblikket synes jeg du bare skal akseptere at dere ikke har sex på en liten stund. Samboern forstår sikkert litt til..tvinger du deg til noe du ikke vil kommer det ikke til å bli noe bra uansett...Lykke til uansett:)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Hei =) Har også slitt med dette problemet en stund - det varte helt frem til ca 5-6 mnd etter fødselen, og sliter litt ennå - har ikke sex mer enn ca 3-5 ganger pr mnd... Håper fortsatt at det vil bedre seg jeg da... hehe, ellers må jeg nesten ta en tur til legen, hehe =) Det bedrer seg litt hvis vi deler en flaske vin eller noe i helgene (ammer ikke da) for da slapper jeg mer av - det kan være det at jeg egentlig ikke slapper så godt av til hverdags - har liksom fullt opp med alt husarbeid, matlaging, stelling osv av den lille... Prøv å være mer bevisst på å slappe av så kanskje det bedrer seg - skal nok prøve å gjøre det samme... Lykke til da =) Klems
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå