Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Jenta mi på fire mnd trenger bysses på dagtid for å sove. Hun har tre dupper, den midterste er på trilletur. Den siste har hun alltid måtte blitt bysset ved. Hun er da i bæresjalet mitt, og vi koser oss veldig begge da:) Den første duppen sovnet hun uten stimuli tidligere, men nå trenger hun bysses. Dette gjør meg absolutt ingenting! Den eneste betenkeligheten jeg har med dette er at jeg er redd hun etterhvert vil kreve å få stimulig ved kveldsleggingen. Der er hun nemlig veldig flink og sovner på egen hånd uten noe problem! Det hender hun sutrer litt, men det er svært lite isåfall:) Kan vi fortsette å bysse på dag med god samvittighet, eller vil hun måtte bysses ved kveld og etterhvert?
*bolla pinnsvin* Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Sigurd er 6 mnd og han må nesten alltid bysses på dagen, men sovner raskt av seg selv om kvelden (*banke hardt i bordet*) og dette har aldri være noe problem. Har flere venninner med unger som er alt fra 6 mnd til nesten ett år og de har gjort det på akkurat samme måten og ikke fått noen problemer de heller.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Tusen takk for svaret ditt! Det var godt å høre:)
Sjalabais Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Tulla vår sover nesten alltid i sjalet mens vi er ute på tur på dagtid, og legger seg uten noen problemer for natta i senga si - uten byssing. Prøver vi å legge henne ned på samme måten på dagtid, blir hun mer eller mindre hysterisk... Virker som om de skiller godt på dag-søvn og natta allerede mens de er ganske små, så tror ikke du trenger å bekymre deg noe særlig :-) Kos dere med byssinga og bæringa!
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 Gutten min var sånn en stund han og....De siste dagene har vi blitt nødt til å vugge ham på kvelden også for å få ham til å sove, så jeg blir nok nødt til å være "slem" snart og begynne øvinga på å sovne av seg selv. Ryggen min tåler ikke vogginga stort lenger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå