Gå til innhold

Mazza

Marit 75

Anbefalte innlegg

Nå begynner jeg å bli nervøs på alvor her :( De ringte fra legekontoret i dag og jeg holdt på å dette av stolen siden jeg ikke ventet tlf fra de. Men det var bare ett spørsmål om jeg kunne komme på en time tidligere i morgen. Hadde egentlig time kl 1515 og det passet bra siden jeg kunne da dra hjem etterpå. Nå skal jeg kl 1215 så da må jeg på jobb etterpå. Blir tøft det hvis jeg får dårlig nyhet :(

Hadde mørk utflod i ettermiddag så ble ekstra nervøs etter det!!! Uansett så blir det godt å få det overstått i morgen. Blir nok en lang formiddag...

Håper du har det bra.

Fortsetter under...

ja kan tenke meg du er nervøs nå ja. men formiddagen blir jo kortere da siden du har fått time tidligere.... hm må du dra tilbake på jobb da? Jeg hadde blitt hjemme resten av dagen jeg...hehe sånn er det å jobbe i helsevesenet ;) Jeg hadde jo brun utflod forrige uke , og det er jo ca så langt som du er nå...og det var ikke noe galt , så det skal du ikke bry deg om....kommer litt sånn brunaktig slim (æsj!!) innimellom her ennå altså...men er nok bare slimhinnene tror jeg! Alt går nok veldig bra imorgen!!! Ikke engste deg for mye nå da :)

Tenke positive tanker.......

Har vært på jobb til nå. akkurat kommet inn døra...håper du får sett dette her da, før du skal på UL`n....

skal tenke masse på deg jeg , lykke til og tvi tvi :D

stoor klem

Nå er jeg verdens lykkeligste :) Jeg har sett bankende hjerte på min lille spire :) JIPPI!!!! Jeg er så glad!!! Den lille var 5,5 mm så jeg er 6 uker nå ca. Har hatt veldig sen EL forrige mnd så jeg har bommet masse. Gleder meg allerede til neste gang!!!

Nå er det bar å vente spent til fredag og din UL.

åååååååååå så kult! Har ventet spent i heeele dag på melding fra deg... :D

Gratulerer så mye med en levende liten spire! Din var jammen 1 hel mm lengre en det min var, jeg var på første ul 6+2 , blir nok en svææær baby tilslutt hahaha.

Fikk du bilde da? Jeg fikk med bilde av en liten prikk , men litt stas likevel da....

Har bilde på mobilen og greier ;D

Blir spennende nå å se spiren min på fredag , er veldig optimistisk på at alt er bra altså......

å hvordan bok da?? Tror nok bare det er 1 altså, så jo bare en på UL `n forrige uke , så sjansen for to er vel litt liten tror jeg men......men som jeg har sagt før , bare det blir baby så er jeg happy :)

Hadde tenkt å ta en skikkelig vask av huset ikveld , men da jeg var ferdig med dusjen var jeg såå sliten at jeg måtte slappe av litt på sofaen , og har ikke kommet meg opp etterpå... får prøve igjen imorgen hihi

Annonse

Det hørtes ut som deilig arbeidstid ja :) Jeg orket ikke overtid i dag heller... Sitter med kjekspakken hele dagen og er så kvalm. Men klager ikke for dette har jeg ønsket lenge :) Eneste som hjelper med meg er å spise så jeg kommer til å trille snart...

Er så spent på UL for deg i morgen. Du må bare oppdattere meg før du reiser. Er det i morgen du reiser forresten?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...