Gå til innhold

Orker snart ikke mer,bare gråter for tiden :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to uker til mens termin og 3 uker til ul termin.(vet at min termin stemmer og legen er helt enig med meg)

Men nå er jeg i så dårlig form,kunne sovet hele døgnet!Sover i mangen timer,våken en liten time og sovner igjen!

Slapp og tung i hele kroppen,svimmel,uvel og har vondt i hodet!

Er sjekket for svangerskapsorgiftning og det hadde jeg ikke.

Bekkenløsning har jeg og så jeg klarer ikke gjøre stort!

Har mye kynnere og litt murringer i ryggen men det går liksom ikke over til og bli vondt!

Jeg har prøvt sex,kanel,lakserolje,brystvorte stimulering!

Tørr hoste har jeg og..hoster til jeg spyr!

Så når jeg er våken bare gråter jeg!!Hvor lenge skal jeg være nødt og gå sånn som dette?

Hører at damene får super krefter til en fødsel,men jeg tror ikke at jeg kommer til og ha krefter til noe for når jeg ligger og sover,sover jeg dårlig og våkner hele tiden av at jeg har vondt en plass!

Huff,hvordan skal dette gå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff...stakkars...hørtes ikke godt ut!! Vet slutten kan være en litt tung tid..første gang jeg var gravid sov jeg ikke de tre siste nettene pga irriterende kynnere, ubehag...ikke helt i form..

Var kjempe sliten, den tredje morgningen startet riene...tok tiden og ringte sykehuset (dette var 20 dager før termin)..de sa jeg kunne komme opp, og 13 timer etterpå kom jenta mi!!!

Var kjeeempe sliten pga søvnmangel....derfor vurderer jeg epiduralfor jeg hører at de som har brukt det har bedre med energi etterpå..!!

Du kan jo tenke litt på det du og hvis du skulle være kjempe sliten når den tid komer, og det kan jo egentlig være når som helst =)

Lykke til! Klem :)

Skrevet

sikkert ikke svaret du vil ha, men jeg tror du klarer dette! DEt kommer til å gå bra. Før du aner det har du babyen i armene og er den lykligeste i hele verden:)

Du må bare holde ut noen uker til.

Prøv å få litt frisk luft hver dag, da vil du fort føle deg litt bedre. Trenger ikke om å være lange turen. En bitteliten spasertur er alt som skal til for å føle seg mange ganger bedre. Selv med bekkenløsning kan man klare en liten tur, trenger ikke om å gå så fort og langt. En gang rundt huset er nok for å føle seg litt bedre. Iallefall psykisk.

God bedring og lykke til:)

Skrevet

...Du er gravid... som resten av oss...

Skrevet

Takk for svar begge to.

Satt og tenkte på om jeg skulle ta meg en liten gå tur i kulden,klarer ikke lange turen men bare for og få litt luft under vingene.

Håper virkelig at babyen min bare kan komme snart før jeg blir for deprimert!

Skrevet

Ja hun er gravid som oss alle andre. Men noen blir faktisk deprimerte, og det stiller seg litt annerledes syns jeg..

Syns du skal snakke med jordmor eller fødselslege HI.. Kanskje du kan bli satt igang?

Mange klemmer fra meg..

Skrevet

Takk for støtten Vibeke26 & Marsjenta :)

Har time hos legen min på torsdag å da skal vi snakke litt om dette.Forklarte henne alt dette på telefonen tidligere i dag!

Skrevet

Hei håper du leser dette og at dette skjer deg også.

Jeg hadde det akkurat som deg bare sov, hadde vondt i bekkenet og kynnere/murringer det gikk over etter en stund og da fikk jeg super mye energi! I tillegg til mye energi fikk jeg også rier og dermed en tur på føden. Jeg er ikke så langt på vei som deg og mine rier stoppet opp så nå går jeg bare og venter på mer rier (er moden og klar for fødsel men har ikke termin før om 6 uker i følge ul og 4 uker i følge mens termin. Ungen er imidlertid kun 8mm smalere i MAD enn gjs ved termin).

For din del så er det mye mulig at det er kroppen din som lader opp batteriene til fødsel og lite søvn med et lite nurk.

Lykke til!!!

Det er snart over nå, og da savner du sikkert det å kunne sove når det passer deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...