Gå til innhold

irritert! (samme som skravlesiden)

Anbefalte innlegg

Skrevet

kanskje jeg er litt følsom nå osm jeg er gravid og greier men samboeren irriterer meg noen ganger!

xn hans har vært med i vi menn og liggi der og blottlagt seg der som midtside pike bare i stringen og det sitter han og ser på på nettsiden til vi menn!! jeg blir så provoserrt av det..

jeg spør hva han ser på så sier han "ikke bli sur da.." så viser han meg det.. er det rart jeg blir sur eller??

og da prøver han å si at han ikke kan noe for at hun er på forsiden av vi men,. han pleier ALDRI å være inne på vi menn men nååå er han plutselig interessert?? litt merkelig syns jeg da..

kanskje det bare er meg og mine hormoner som overreagerer..?

jeg blir jo ganske lei meg oxo.. der ligger hu og leker deilig i stringen sin, mens her sitter jeg med mage og greier.. føler meg veldig bra da... uff...

sorry, men jeg måtte få det ut et sted!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, så dumt. Hadde blitt skikkelig sur sjøl, men tenk på det fra hans side. Hadde eksen din gjort noe så teit så hadde du vel ikke klart å la være å ta en titt, om ikke annet så for å se hvor dust det virker...

Skrevet

Veit du hva? Antakelig er du 100 ganger vakrere enn stringdama (som er stylet) når du er gravid og har mage. Vi er vakre med mager. Selv har jeg aldri følt meg så sexy og pen som jeg gjør nå mens jeg går gravid.

Kjæresten min leser også vi menn og kikker på bildene. Disse jentene er akkurat som deg og meg når de ikke er blitt frisert og stylet og tatt bilde av i det rette lyset. En gang oppdaget jeg til og med at en av jentene i vi menn hadde arr oppover armene etter selvskading (jeg jobber i psykiatrien og kjenner igjen disse merkene). Da tenkte jeg: hvorfor skal jeg sammenlikne meg med disse jentene. Jeg synes jo også det sier ganske mye om de jentene som lar seg avbilde jeg da, at de kanskje ikke er utrustet med like mye vett som andre, iom at de faktisk lar seg avbilde sånn. Kjenner at jeg ser litt ned på sånne jenter. Må innrømme at jeg tenker litt "blond og billig og enkel".

Samtidig må jeg si at jeg finner det litt merkelig at han sitter å studerer eksen sin på denne måten mens du er i nærheten, men samtidig er det bra at han gjør det, for det tyder jo på at han ikke skjuler ting for deg. Uff, nå var jeg ambivalent!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...