1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Bare lurte på når dere som oppdager dette forumet etter hvert er klare til å starte prøving? Og hva hindrer dere nå? Hva venter dere på liksom? Kan jo starte med meg selv: Er klar i mai tror jeg (dersom man noen gang blir skikkelig klar). I forhold til jobb passer det ikke tidligere dessverre. Holder på med noen prosjekter som må avsluttes før vi eventuelt starter å prøve. I min jobb er det bare meg selv og mine karrieremuligheter seinere det går utover dersom jeg ikke blir ferdig med prosjektene før jeg forsvinner ut i svangerskapspermisjon. Vil jo gjerne komme meg litt lenger i arbeidslivet og ikke bli stående på dette trinnet resten av livet. Derfor må en graviditet planlegges nøye og akkurat nå passer det ikke enda. Men jeg er utrolig babysugen altså!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Hei! Er vel de samme argumentene som deg jeg har- måååå bare bli fredig med noe jobb-greier først....! Men vi er nok klare i april eller mai vi også, så da blir det fart i sakene! Har ønsket oss barn en stund nå, men begivenhetene må liksom komme i riktig rekkefølge, både av hensyn til oss, og den lille Lykke til når den tid kommer!
ellemmelle og bitteliten Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 Jeg passer vel egentlig bedre på forumet "når mannen ikke er klar" men slenger meg på likevel :-) Hos oss er det han som ikke er klar, jeg har vært verpesjuk i et par år allerede.. Så jeg venter i spenning... Foreløpig har han gått med på neste sommer, aiai så lenge Sånn utenom det er jobb, økonomi, leilighet osv i skjønneste orden. :-)
rampejenta - ny spire Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 jeg må få meg en jobb først så jeg ikke blir stående uten penger.. og mannen min vil ikke ennå.. men hvis jeg har fått jobb så skal jeg få lov å bli gravid til sommeren..
2 nøster Skrevet 25. januar 2007 #5 Skrevet 25. januar 2007 Hører nok mere til her enn på " Når mannen ikke er klar". Jeg bare venter på fast ansettelse, som (forhåpentligvis skjer i løpet av ett par mnd.) Har jobbet der over ett år, og er på kontrakt. Men det nærmer seg ansettelses tid, så jeg krysser fingerene. Gubben er allerede inneforstått med dette, og han har bestemt navn allerede(",) hehe, søtt da. Vi er 30 begge to, så da er det på tide... Så vi skal nok prøve i løpet av året regner jeg med. Fikk vite at en av mine beste venniner er gravid i dag... da ble jeg jo kjempe gira på å få komme i gang selv...
1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. januar 2007 Bestevenninna mi er gravid og, så det hadde vært veldig koselig å få det til slik at det ikke blir altfor stor aldersforskjell på barna Gleder meg masse til å starte
2 nøster Skrevet 27. januar 2007 #8 Skrevet 27. januar 2007 Lillema: Grattis!! Så morro for dere da! Vilhababy2008: Skjønner godt hva du mener.. vil også ha nå snart, slik at vi kan gå hjemme på permisjon sammen. Så da venter jeg så tålmodig som bare det...grr (",)
1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. januar 2007 Ser ut som om vi blir endel som er klare fra april/mai av da Det blir moro!
2009baby!!!! Skrevet 28. januar 2007 #10 Skrevet 28. januar 2007 Melder meg inn her jeg også! Har akkurat registrert meg. Min samboer og jeg har lenge hatt lyst på barn, men jeg har gått på noen medisiner som ikke kan kombineres med svangerskap, dessverre. Etter å ha ventet et par år, har jeg begynt å trappe ned på medisinene, og er forhåpentligvis klar til å slutte på P-pillen i april/mai. Ser ut som det er omtrent samtidig med dere andre her inne
*bubbs* Skrevet 28. januar 2007 #11 Skrevet 28. januar 2007 Hei jenter! Vi kan ikke bli gravide før i april av økpnomiske grunner. Jeg er student nå og begynner ikke å jobbe før til sommeren: må jo ha tid til å jobbe opp permisjonsrettigheter! Så gøy vi er mange som starter prøving i April! Vi får holde litt sammen og følge hverandre opp da...
1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 28. januar 2007 Vi får lage oss en tråd på Bli gravid som kan hete April-gjengen eller no sånt
♫♪♫mine nydelige små ♪♫♪ Skrevet 29. januar 2007 #13 Skrevet 29. januar 2007 Ja, kjempemoro at vi er så mange fra April av! April-gjengen er tøft.. Er vel klar tidlig i april jeg også.. Jippi..! Blir så spennende....
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #14 Skrevet 29. januar 2007 Vi begynner i april/mai, tror jeg. Skal gifte oss i juni, og brudekjolen er allerede kjøpt så dermed må vi vente litt lenger :-) Gleder meg sånn til å prøve, og slutte med den hersens gummien! Redd for at vi ikke skal få det til, men får vel prøve å ikke ta bekymringer på forskudd :-)
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #15 Skrevet 1. februar 2007 Vi er klare i mai/juni! Jeg går på langtidsmedisiner som må helt ut av kroppen før jeg prøver, og det tar minst to måneder. Pluss at vi trenger en bedre økonomi og litt sånne småting. Men nå begynner bitene å falle på plass og jeg ber og håper om et lite nurk i 2008! Gud som jeg gleder meg!
babysyk venter nr 2 <3 Skrevet 1. februar 2007 #16 Skrevet 1. februar 2007 Er klare fra midten av mars vi! Gleder meg så mye, klarer nesten ikke å vente..Også er det så bra at jeg kan dele det med noen her inne.. har jo egentlig lyst til å si det til alle..
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #17 Skrevet 5. februar 2007 Vi begynner prøvingen i juni, siden vi skal gifte oss i august. Vil jo ikke ha stor mage i bryllupet, dessuten henger allerede brudekjolen her, og vil jo at den skal passe! Skulle gjerne begynt litt tidligere, vi er begge veldig klare. Går på p-piller, burde jeg slutte med de tidligere? Tenkte egentlig ikke å slutte med de før i slutten av mai, men hører jo så mye om at det kan ta så lang tid før man blir gravid etter p-pille bruk. Det jeg er redd for da er jo at om jeg slutter tidligere så blir jeg garantert gravid og det blir stor mage i bryllupet! Kondom gidder vi ikke...off...er så mye styr...og ikke er det like godt heller...:-)
Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 5. februar 2007 #18 Skrevet 5. februar 2007 huff, ikke før til jol omtrent, vi... nå føltes det veldig leeeenge til. Lykke til alle der før meg!!! :-)
Alva en gang Skrevet 6. februar 2007 #19 Skrevet 6. februar 2007 Juni tenker jeg! Eller kanskje mai, får se litt hva samboeren synes. Det blir veldig spennende!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå