Gå til innhold

Jeg var ikke i ferd med å bli gal...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åhh så gøy:))))) GRATULERER så mye til dere begge!! Nå ble jeg skikkelig glad, dette fortjener dere nå etter så mye prøving.

Lykke til med spiren, håper dere titter innom her fordet, er så hyggelig å lese det dere skriver.

Kjære planlegger og dama til planlegger!! :-)

Endelig lykke i familien deres, og endelig en liten spire som bare ville holde seg hemmelig en dag til!! :-)

Så spennende tid for dere, og så deilig å lykkes etter forsøkene!! Nå er reisene frem og tilbake endelig historie, og dere kan glede dere over den lille!! :-)

Yes!! :-)

Tillykke, og takk for at dere testet i dag- var jo så nyskjerrig!! :-)

Vi (les jeg) venter tante rød i morgen, og da skal jeg endelig få begynne igjen. Denne måneden som vi har ventet har vært forferdelig laang!! :-/ Men nå ser vi en vei. For min del må vi reise denne kommende eggløsningen, for jeg orker ikke å vente en hel måned til. Legen anbefalte meg å ta pergo, så blodprøve for å påvise eggløsning- og da heller dra neste måned igjen. Men jeg orker ikke, handler litt om det psykiske også! :-/ Vi har nå fått hjelp fra "vordende" besteforeldre også, som vil at vi skal reise og gi dem et barnebarn!! :-))

Kos dere i tiden som kommer, og glem oss ei!! :-)

Klem:-)

Annonse

Tuuuusen takk alle sammen! Har ikke gått helt opp for meg ennå tror jeg, men kanskje det synker inn i løpet av natta. Vi kommer helt sikkert til å titte innom både i tide og utide fram til babyen er født i allefall. Ser ut til å være en tendens til at de forsvinner etterhvert som babyene kommer, og det er vel gode grunner for det tenker jeg.

Nå blir det spennende framover da...lurer på om jeg skal bli kvalm og sånt....

Ønsker deg lykke til Angelina, nå er du endelig i gang igjen. Må ha vært vanskelig å vente såååå lenge! Skal tenke på dere vi!

Takk for masse koselige hilsener fra alle her inne,nå som vi har vært så heldige å få en svak strek,og at det er en liten start på et nytt liv inne i magen til "planlegger". Vi er kjempeglade og spent...dette blir flott! Jadda,det blir både kvalme og hormonelle dager opp og ned,og det skal vi ta imot med glede:-)

Så spennende og moro og nytt..oioi..blir helt svimmel,og må holde meg fast i stolen her (men den snurrer faktisk også! Siden den er av modellen "traktor" fra Ikea) hihi-haha-det kiiler i magen!! Og jeg er happy-happy-happy!! Ønsker at alle her inne som er i klassen "prøvere" skal få oppleve denne gledesfølelsen. Lykke til i alle retninger! Ha en god dag alle sammen:-)

Annonse

Nå ble jeg veldig rørt og glad, endelig!!!

Gratulerer, kos dere med graviditeten, og løp og kjøp boka til Lennart Nilsson "et barn blir til". Det er ganske fantastisk å kunne følge den lille's utviklling i bilder lenge før man har sjangsen til å kjenne fysisk at det er noen der inne.

Hvis ting går som vi håper, så kanskje vi sees i barselgruppe om et års tid...hadde vært hyggelig!

Gikk plutselig opp for meg at siste del av meldingen kan leses på flere måter...med "som vi håper" mener jeg for vår del, med kommende forsøk på å bli gravide igjen, slik at vi også kan ha et lite knøtt like etter dere får deres!

Måtte bare presisere litt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...