Gå til innhold

NÅ HOPPER VI I DET!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi endelig bestemt oss for å prøve å få en attpåklatt. Det er på høy tid- jeg er 42 og pappan like gammel (ung) Vi har to barn fra før på 11 og 13 år og jeg har i alle år ønsket meg flere barn.

Tenker selvfølgelig på om vi får et friskt barn, men trøster meg med at vi kan ta div. prøver for å forsikre oss om dette.

Tenker også på hva folk vil si (selv om det selvfølgelig ikke skal telle) Noen synes sikkert vi er litt vel "overmodne" for dette, men jeg kan ikke gi opp håpet om å få et barn til.

Føler meg ikke for gammel og det er godt å se at det er flere modne mødre her inne som prøver.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her inne er det ingen som er "overmodne". Her er vi bare akkurat så gammel som vi føler oss, og vi er jo i vår beste alder. Velkommen hit. Koselig med nye "medlemmer" her inne. Håper du får et kort og fruktbart opphold.

Skrevet

42 er da ingen alder! I våre dager er det folk på vår alder som kjøper mest musikk, frekventerer helsestudioer og befolker verden. Og så moro for de store barna, da gitt!

Vi har to snupper på 9 og 11 og jobber også med en atpåklatt. Vet det blir en masse styr og kommentarer, men vi er helt sikre på vårt valg, og gleder oss til tiden som kommer.

Lykke til med prøvingen!

Skrevet

Hei igjen!

Det er hyggelig når det kommer flere hit!

Har bestemt meg for ikke å tenke på hva andre eventuelt måtte mene, det er som sagt vårt valg og våre liv :o)

Hadde jeg sittet i en boble for meg selv hadde nok tvilen vært stor, men å møte andre i tilsvarende situasjon her gjør alt så mye enklere!

Takk til dere alle for at dere er her og støtter meg og hverandre!!! Jeg ønsker dere besvangrede mager, og små nøster i armene når dette året går mot slutten:o)

Skrevet

Flott for det er et fint hopp og et pent nedslag! Kunne ikke valgt bedre sted å lande :-)

Men for deres del får jeg håpe at dere snart sklir videre inn på gravid sidene....

Lykke til med prøvingen og velkommen!

Klem

Skrevet

Gratulerer med avgjørelsen, og lykke til med prøvingen. Håper det blir en kort og grei prosess for dere. Dette er et fint sted å dele opp- og nedturer på veien frem mot målet.

hilsen

Skrevet

Så spennende da - ja, det føles vel nesten like skummelt og nervepirrende som når dere var prøvere første gang - ønserk dere masse lykke til og håper dere får ønsket deres oppfylt veldig fort!

Skrevet

Velkommen hit og lykke til med prøvingen!

=)

Skrevet

Velkommen-klem fra meg også!

Jeg er (snart) 42 og har også 3 store barn. Ønsket om en attpåklatt har vi selvsagt også felles.

LYKKE TIL!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...