Gå til innhold

hva er de største barnevognene`?

Anbefalte innlegg

Skrevet

altså høye?

er over 180 høy,så hadde vært kjekt med en stor vogn..

de jeg har vært og kikket på ser jo nesten ut som dukkevogner:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

emmaljunga sin edge modell er stor. Ellers så er også simo clasic stor og Brio har vel en stor modell de og.

Skrevet

Edge og simo duo er høye, både styret, men også bag-delen. Kjekt å slippe å bøye seg ned til bakken nærmest når man skal ta opp babyen. Senere, når sportsvognen skal taes i bruk er ikke dette en fordel lenger, nesten heller en ulempe...

Skrevet

Men simoen går det jo an å senke når man skal bruke den som sportsvogn.Gjorde iallefall det tidligere, regner med det er sånn nå også. Jeg har gjort det og den ble like lav som de andre sportsvognene på markedet. Men bakdelen er jo at jo større vogna er jo tyngre er den også.

Skrevet

vi er begge 185 og har bestemt oss for bugaboo cameleon.

bagen er stor, sportsdelen har høy rygg, håndtaket er regulerbart i høyden på teleskopmåten (leddhåndtakene funker dårlig for du kommer for nære vogna), samt du kan endre kjøreretning uten å løfte av bagen (som forsåvidt kan klikkes på hvilken vei du vil). og den er lett!

phu.

Skrevet

Hei.

Jeg har Easywalker sky og den kan reguleres i handtaket. Hvis det er høyden du mener.....

Bagen til Easywalker sky er også veldig romslig og stor. Tror den er en av de største på makedet!!

Vi er veldig fornøyd med denne vognen!!

Lykke til!

Skrevet

TFK vognene er støre og gode! Både for den som triller og barnet som sitter inni! :-) Baggen er forholdsvis stor den også!

Skrevet

Kan anbefale simo classic også!

min samboer er over 1.80,og han kan trille den uten og bøye seg osv!:-)

Skrevet

Simo bagvogn og duo er store. Emmaljunga duo edge er litt mindre (smalere bag). TKF og bugaboo har også store bager.

Skrevet

De danske versonene av simo, emmaljunga osv er mega store. Større enn alle vi har her hjemme tror jeg!!

Skrevet

Silver Cross vognene er også høye, liggemål på ca 80 cm. Upraktiske ved reiser, har selv en Tenby som kan deles i 2 samt at hjulene kan tas av.For bytrilling er den uovertruffen, babyen duver avgårde og du vekker garantert oppsikt, kommer aldri til å selge min. Har en annen reisevogn i tillegg.

Oddervognene fra Danmark er også høye og finnes i "dagens modeller".

Simo Classic er en høy og lekker vogn, finnes også i Exclusive som er med forkrommet understell, stor bag også.

Lykke til med valget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...